Έλληνες πολίτες προσφεύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του «ΕΚ», ομάδα Ελλήνων πολιτών, ετοιμάζεται να καταθέσει, τις προσεχείς ημέρες, αίτηση ακυρώσεως κατά του Ελληνικού Δημοσίου, όπως νομίμως εκπροσωπείται από τους αρμόδιους υπουργούς Οικονομικών, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως και της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, για την ακύρωση της από 07-11-2011 κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών, αλλά και κάθε άλλης συναφούς πράξης ή παράλειψης της Διοίκησης, όπως χαρακτηριστικά μας τονίστηκε.
Για το θέμα θα επανέλθουμε, όταν κατατεθεί στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο της χώρας, η σχετική αίτηση. Δύο λόγια μόνο, για να κατανοήσουμε το σκεπτικό της:
οι προσφεύγοντες, υπογραμμίζουν ότι η ανέγερση ενός τεμένους στην Αθήνα, προσβάλλει την ίδια την υπόσταση της πόλης των Αθηνών, ως λίκνου του αρχαιοελληνικού και κλασικού πολιτισμού, ενώ, συν τοις άλλοις, προσβάλλει τις παραδόσεις μας. Επίσης, προκύπτουν θέματα αντισυνταγματικότητας του νόμου Ν.3512/2006, τα οποία θα αναδειχθούν. Όπως σημειώνουν οι πρωτεργάτες της πρωτοβουλίας, το Σύνταγμά μας καθιερώνει το δικαίωμα της ελευθερίας της θρησκευτικής συνείδησης, όπως και το ακώλυτο της λατρείας οποιασδήποτε γνωστής θρησκείας, όμως, η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη.
οι προσφεύγοντες, υπογραμμίζουν ότι η ανέγερση ενός τεμένους στην Αθήνα, προσβάλλει την ίδια την υπόσταση της πόλης των Αθηνών, ως λίκνου του αρχαιοελληνικού και κλασικού πολιτισμού, ενώ, συν τοις άλλοις, προσβάλλει τις παραδόσεις μας. Επίσης, προκύπτουν θέματα αντισυνταγματικότητας του νόμου Ν.3512/2006, τα οποία θα αναδειχθούν. Όπως σημειώνουν οι πρωτεργάτες της πρωτοβουλίας, το Σύνταγμά μας καθιερώνει το δικαίωμα της ελευθερίας της θρησκευτικής συνείδησης, όπως και το ακώλυτο της λατρείας οποιασδήποτε γνωστής θρησκείας, όμως, η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη.
Ιδιαίτερο πρόβλημα, τονίζουν οι προσφεύγοντες, θα δημιουργηθεί σε τοπικό επίπεδο, πέραν της αποδόμησης της εθνικής & κοινωνικής συνοχής και επισημαίνουν το πώς θα αισθάνονται οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και οι διερχόμενοι, που θα πρέπει να υποστούν τα καλέσματα του ιμάμη πέντε φορές την ημέρα. Με λίγα λόγια, λένε ότι θα αισθάνονται ξένοι, μέσα στην ίδια τους την πατρίδα.
Οι προσφεύγοντες, αφού καταγγέλλουν την προσβολή της τιμής τους, αλλά και τον προνομιακό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται από τους νομοθέτες η μουσουλμανική θρησκεία, εκφράζουν τη διαφωνία τους με τη χρήση δημόσιου χρήματος για την κατασκευή του τεμένους (που θεωρήθηκε «κοινής ωφελείας»), το οποίο, όπως προβλέπει ο νόμος, θα είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου. Τέλος, τονίζεται ότι το ελληνικό κράτος είχε ως γενεσιουργό του λόγο μία Επανάσταση, όπου χιλιάδες Έλληνες έδωσαν τη ζωή τους, ώστε να επιτευχθεί η απελευθέρωση του έθνους και να αποτραπεί ο εξισλαμισμός του...