Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Εμείς θα πούμε '' Όνειρο της Ελλάδος η Γλυκερία Σκάρκου ''

«Ονειρό μου να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στο εξωτερικό», λέει η 12χρονη του Ημιμαραθωνίου
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, δεν το περίμενα ότι θα καταφέρω να τερματίσω τρίτη», είπε η έκπληξη του χθεσινού Ημιμαραθωνίου, η 12χρονη Γλυκερία Σκάρκου που τερμάτισε 3η στα 5 χλμ.
 
Η Καρακατσάνη ήταν η πρώτη γυναίκα που τερμάτισε στον αγώνα των 5χλμ του Ημιμαραθωνίου της Αθήνας. Η αθλήτρια του Μανώλη Χάντζου πέτυχε 17.57 και άφησε δεύτερη την Ανθή Κυριακοπούλου (18.05), ενώ την έκπληξη έκανε η 12χρονη Γλυκερία Σκάρκου, που ήταν τρίτη με 19.52 και είναι αθλήτρια του Παναγιώτη Χαραμή.
«Ηταν αρκετά δύσκολος ο αγώνας, εξαιτίας της βροχής ο δρόμος ήταν ολισθηρός αλλά τα καταφέραμε» είπε η μικρή δρομέας μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1. 
Οσο για τα μυστικά της επιτυχίας της, η Γλυκερία είπε: «Ακολουθούσα τις οδηγίες του προπονητή μου, ξεκουραζόμουν αρκετά και αυτά πιστεύω ότι μου βγήκαν σε καλό». 
Η 12χρονη ασχολείται τα τελευταία 2,5 χρόνια με τον πρωταθλητισμό: «Κάνω προπόνηση με τον κ. Χαραμή τα τελευταία 2,5 χρόνια, περνάμε πάρα πολύ ωραία στις προπονήσεις με τα άλλα παιδιά και χαίρομαι πολύ κάθε φορά που πηγαίνω».
Όσο για τους στόχους της για το μέλλον: «Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να είμαι υγιής, και πιστεύω πως το όνειρο κάθε αθλητή είναι να φορέσει τη φανέλα της εθνικής ομάδας του και να εκπροσωπήσει τη χώρα του σε αγώνες στο εξωτερικό.Το τρέξιμο για μένα είναι όλη μου η ζωή, από τη στιγμή που ξυπνάω σκέφτομαι την προπόνηση και πότε θα πάω να τρέξω»  πρόσθεσε η Γλυκερία. 
Ερωτώμενη για τις θυσίες που κάνει για να αφιερώνει χρόνο στο τρέξιμο είπε: «Το τρέξιμο είναι κάτι που το αγαπάω πάρα πολύ και δεν θα το άλλαζα με τίποτα άλλο». 
 Δείτε στο παρακάτω βίντεο όλα όσα είπε η γλυκύτατη νεαρή δρομέας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1. 

 



Πηγή: «Ονειρό μου να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στο εξωτερικό», λέει η 12χρονη του Ημιμαραθωνίου | iefimerida.gr