Κατά περίεργο τρόπο και παρά τις αντιδράσεις που σημειώνονται στους κόλπους των Ορθοδόξων Χριστιανών αυξάνονται ολοένα και περισσότερο οι ανούσιες οικουμενιστικές συναντήσεις και οι απαράδεκτοι εκκοσμικευμένοι ψευτο -θεολογικοί διάλογοι.
Παρατηρείται ωστόσο το τελευταίο διάστημα μία ιδιαίτερη βιασύνη και μία έντονη παγκοσμίως κινητικότητα που αποσκοπεί κατά τη γνώμη μας σε μία κεκαλυμμένη χαλαρή ένωση των χριστιανικών ομολογιών σε ένα δηλαδή ιδιότυπο αχταρμά ανάλογο μ' αυτό που ισχύει στις τεκτονικές στοές του άρχοντα του σκότους.
Δυστυχώς πολλοί Ορθόδοξοι ταγοί παγιδεύονται από τις μηχανορραφίες του διαβόλου και προτιμούν από το να αρέσουν στον Θεό ως καλύτερο το να αρέσουν στον κόσμο.
Το γεγονός αυτό τους υποκινεί στο να εφευρίσκουν διάφορα τεχνάσματα όπως λ. χ. ο εμετικός όρος περί δήθεν μεταπατερικής θεολογίας, που συνιστά βαρύτατη βλασφημία σύμφωνα με τον Μητροπολίτη Γόρτυνος Ιερεμία ή η όψιμη ανακάλυψη αυτών των στοιχείων που δήθεν μας ενώνουν με τους άλλους ή η εξασφάλιση μιας υποκριτικής -φαρισαϊκής παγκόσμιας ειρήνης κ.ο.κ. για να δικαιολογούν τον αποπροσανατολισμό τους από τον Παράδεισο και την αγιότητα!
Το γεγονός αυτό τους υποκινεί στο να εφευρίσκουν διάφορα τεχνάσματα όπως λ. χ. ο εμετικός όρος περί δήθεν μεταπατερικής θεολογίας, που συνιστά βαρύτατη βλασφημία σύμφωνα με τον Μητροπολίτη Γόρτυνος Ιερεμία ή η όψιμη ανακάλυψη αυτών των στοιχείων που δήθεν μας ενώνουν με τους άλλους ή η εξασφάλιση μιας υποκριτικής -φαρισαϊκής παγκόσμιας ειρήνης κ.ο.κ. για να δικαιολογούν τον αποπροσανατολισμό τους από τον Παράδεισο και την αγιότητα!
Μέσα λοιπόν στο πλαίσιο το κοσμικό εντάσσονται απαράδεκτες στην κυριολεξία συμπεριφορές αμιγώς εκκοσμικευμένων σε αντιλήψεις ορθοδόξων έναντι όσων προτάσσουν την αγιότητα και τον Παράδεισο.
Περιλαμβάνονται ακόμη ανούσια μηνύματα περί ειρήνης και καταλλαγής, αδιάφορα συνέδρια επίδειξης όπως λ. χ. αυτά που αφορούν το τεχνητό οικολογικό πρόβλημα και διάφορα άλλα παρόμοια σύγχρονα φθηνο- μασκαρέματα που προσβάλλουν την Αγία Εκκλησία και θέτουν σε κίνδυνο τη σωτηρία των πιστών... προκαλώντας διχασμούς και ρήξεις κι' άλλα τινά.
Η ανωτέρω αυτή νοοτροπία δικαιολογεί λ.χ. μουσουλμάνο ανάδοχο σε βάπτιση ορθοδόξου χριστιανού!!! Η νοοτροπία αυτή δικαιολογεί εκπτώσεις στο καθεστώς της νηστείας της Εκκλησίας για να μην προσβληθούν οι κακόδοξοι η για να αποφύγουμε να μας εκλάβουν ως φανατικούς χριστιανούς.
Η νοοτροπία αυτή δικαιολογεί την παρουσία κακόδοξων, αιρετικών και αντίχριστων στα μυστήρια της Αγίας Εκκλησίας μας ενώ οι Πατέρες μας ορίζουν ως προϋπόθεση για τους κατηχουμένους την έξοδο από το ναό (όσοι κατηχούμενοι προέλθετε...)πριν τον χειρουβικό ύμνο!
Η νοοτροπία αυτή δικαιολογεί φαρισαϊκά σφιχταγκαλιάσματα θρησκευτικών ηγετών για το θεαθήναι που κυρίως αποβλέπουν σε αναγνώριση της κοσμικής τους εξουσίας... Η νοοτροπία αυτή δικαιολογεί την αλλοίωση της πίστης και τις εκπτώσεις από τα όσα ορίζουν η Αγία Γραφή και οι Οικουμενικές Σύνοδοι στο όνομα της εξασφάλισης μίας χούφτας στην κυριολεξία χρήματος!
Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός σε αντίθεση με τα όσα υποστηρίζουν σήμερα οι θιασώτες του οικουμενισμού πρόταξε την αγιότητα του βίου και το παράδειγμα. Η αγιότητα συνοδεύεται με την θυσία, την ίαση ψυχής και σώματος, την τριαδική παρουσία, την ειρήνη, το έλεος, την ταπείνωση, την ανιδιοτελή αγάπη ένώ όλα συνοψίζονται στο θαύμα, ως δωρεά της ζέουσας πίστεως. Όλα αυτά συνθέτουν την εικόνα του φωτός και της αληθινής ζωής, δηλαδή την ευεργετική και σωτήρια εικόνα του Σωτήρα Χριστού (Εγώ ειμί το Φως και η Ζωή). Το παράδειγμα ορίζεται ως η έμπρακτη αλήθεια της τριαδικής πίστεως, όπως αυτή καταγράφηκε από το νόμο των Προφητών και συμπληρώθηκε με τη διδασκαλία, τη Σταύρωση και την Ανάσταση του μονογενούς Υιού του Θεού Ιησού Χριστού. Σ' αυτές τις δύο απαραίτητες προϋποθέσεις, που λογίζονται ως αξιώματα στηρίζεται η Αγία μας Εκκλησία.
Αυτά τα δύο στοιχεία αποτέλεσαν τους στυλοβάτες της χριστιανοσύνης στο διάβα των αιώνων. Η απώλεια και η έκπτωση εξ αυτών λόγω της πρόταξης του εγωϊσμού έφεραν ως συνέπεια την αίρεση και την κακοδοξία... Γιατί ο εγωϊσμός είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του μιαρού Σατάν, μέσω του οποίου ανοίγονται πύλες ανασφάλειας, απογοήτευσης, ιδιοτέλειας, μοχθηρίας και κακίας.
Τι λέτε λοιπόν δεν ξέρουν το Βατικανό και ο Πάπας ποιά είναι η τριαδική αλήθεια; Ασφαλώς και την γνωρίζουν αλλά προτιμούν αντί αυτής την κοσμική εξουσία εκλαμβανόμενη ως εφήμερη ισχύς νοούμενη ως πολιτική δύναμη!
Ως εκ τούτου η αναγνώριση της εξουσίας εκ του κόσμου αποτελεί προτεραιότητα στις επιλογές τους. Και ακριβώς εκεί στηρίζεται η όλη πολιτική τους, γεγονός που ερμηνεύει και τις εγωκεντρικές διαβουλεύσεις που αποβλέπουν στην αποδοχή της αναγνώρισης λ.χ. του Πάπα από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες της Ανατολής και όχι στην αλήθεια! Μέσα στο πλαίσιο αυτό εξηγούνται οι βαρύγδουπες αρχηγικές εμφανίσεις του αιρεσιάρχη Πάπα σε λαούς της Ανατολής. Εμφανίσεις που κατά κύριο λόγο ανταλλάσσονται με παρασκηνιακές συμφωνίες κάτω από το τραπέζι κ.ο.κ.
Και οι μυστικές συμφωνίες ανάγονται σήμερα στην προσπάθεια επιβολής μίας χαλαρής ένωσης των χριστιανών σε ολάκερη την Ευρώπη σύμφωνα με τις επιταγές και τις προσδοκίες της πολιτικής ηγεσίας των Βρυξελών και των όσων καταγράφονται στη λεγόμενη Συνθήκη της Λισσαβόνας (βλ. Ευρωσύνταγμα)!
Η πρόσβαση άλλωστε στον ευρωπαϊκό κορβανά επιβάλλει εκπτώσεις όπως λ. χ. την ένοχη σιωπή των θρησκευτικών χριστιανών ηγετών στο βδέλυγμα της ανωμαλίας (ομοφυλοφιλίας), την αναγνώριση μέσω της αποκατάστασης των σχέσεων με τους Ναΐτες της σατανολατρίας, την ανοχή και αδιαφορία προς τις κακοδοξίες κ. α. Τέτοιου είδους ανταλλάγματα πέφτουν στο τραπέζι της ανομίας γύρω από οποίο διεξάγονται οι δήθεν θεολογικοί διάλογοι, διαχριστιανικοί και διαθρησκευτικοί... και οι κάθε λογής μυστικές διαπραγματεύσεις...
Μέσα λοιπόν σ' αυτό το πλαίσιο από τις 2 έως 5 Μαΐου 2011 το Διορθόδοξο Κέντρο της Ιεράς Μονής Πεντέλης φιλοξένησε την προκαταρκτική Διάσκεψη των Ορθοδόξων συμμετεχόντων στην Μικτή Επιτροπή Ορθοδόξων και Λουθηρανών.
Στη Διάσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών: Οικουμενικό Πατριαρχείο (Μητροπολίτης Σασίμων Γεννάδιος), Ιεροσολύμων (πρωθιερέας Γεώργιος Δράγκας), Ρουμανίας (πρωθιερέας Βιορέλ Ιόνιτσα, Κύπρου (Μητροπολίτης Ταμασσού και Ορεινής Ησαΐας), Ελλάδος (καθηγητές κΧ. Βούλγαρης και Κ. Δελικωνσταντής).
Τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία εκπροσωπούσε ο πρώτος αντιπρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας Αρχιμανδρίτης Κύριλλος Χοβορούν.
Να σημειωθεί, ότι η διάσκεψη διεξάχθηκε την παραμονή της συνεδρίας της ολομέλειας της Μικτής Επιτροπής Ορθοδόξων και Λουθηρανών, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 31 Μαΐου έως 8 Ιουνίου 2011 στην Γερμανία.
Η διάσκεψη αποσκοπούσε στην κατάρτιση συστάσεων και στο συντονισμό της Ορθόδοξης πλευράς, για την περαιτέρω διεξαγωγή του διαλόγου με Λουθηρανούς.
Διεθνή Οικουμενική Συνδιάσκεψη για την Ειρήνη στο Κίνγκστον της Τζαμάϊκα
Στο πλαίσιο που ήδη περιγράψαμε εντάσσονται και οι εργασίες της Διεθνούς Οικουμενικής Συνδιάσκεψης για την Ειρήνη, που πραγματοποιήθηκε από τις 17 έως τις 25 Μαΐου στο Κίνγκστον της Τζαμάικα, η οποία διοργανώθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και κατακλείει τη «Δεκαετία για την υπέρβαση της βίας»!!!
Σύμφωνα μάλιστα με ανακοινωθέν στη συνδιάσκεψη αυτή συμμετείχε και η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος. Μάλιστα ο Π. Καλαϊτζίδης, ένας εκ των εκπροσώπων της Μητροπόλεως συμμετείχε, ως κεντρικός εισηγητής, μαζί με τον π. Δημήτριο Sizorenko του Τμήματος Εξωτερικών Υποθέσεων του Πατριαρχείου της Μόσχας, στο εργαστήριο με τίτλο «Ο ρόλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην πραγμάτωση της ειρήνης»(!!!), το οποίο έλαβε χώρα το Σάββατο 21 Μαΐου. Στο εργαστήριο έλαβαν μέρος μεταξύ άλλων ο Επίσκοπος Μεσορείας Γρηγόριος (Εκκλησία της Κύπρου), ο καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. Πέτρος Βασιλειάδης, ο Καθηγητής της Ελληνορθόδοξης Σχολής του Τιμίου Σταυρού Βοστώνης π. Εμμ. Κλάψης, το ορθόδοξο στέλεχος της Επιτροπής «Πίστις και Τάξις» του ΠΣΕ Tamara Grdzelidze, κ.α., ενώ το εργαστήριο συντόνισε η Ελισάβετ Προδρόμου, Επ. Καθηγήτρια Διεθνών Σχέσεων του Boston University και Μέλος της Επιτροπής της Αμερικανικής Γερουσίας για τη θρησκευτική ελευθερία στην υφήλιο.
Τη Δευτέρα 23 Μαΐου η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών οργάνωσε το δικό της εργαστήριο με τίτλο: «Θεολογία της ειρήνης: μία ορθόδοξη οπτική». Στο εργαστήριο το οποίο ως κεντρικό του θέμα είχε την παρουσίαση και τον σχολιασμό του τόμου που εξέδωσε πρόσφατα η Ακαδημία με τίτλο: «"Και επί γης ειρήνη." Όραμα και αίτημα για τους λαούς και τις Εκκλησίες σήμερα» (εκδ.Ίνδικτος, 2010).
Ο Π. Καλαϊτζίδης άνοιξε τις εργασίες του εργαστηρίου κάνοντας μία σύντομη παρουσίαση του έργου και των δράσεων της Ακαδημίας, εμμένοντας ιδιαίτερα στα συνέδρια και τις ημερίδες που έχουν διοργανωθεί τα τελευταία χρόνια από την Ακαδημία σε συναφή ζητήματα ειρήνης, και ειδικότερα στο μεγάλο συνέδριο που θα λάβει χώρα στις 20-23 Ιουνίου με επίκεντρο τη δύσκολη κατάσταση των χριστιανών στη Μέση Ανατολή!
Συντάκτης: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΪΟΣ 2011