Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Νέα τάξη, νέα γκεστάπο για την Ελλάδα.

Η πραγματικότητα της νεοταξικής υποδούλωσης δείχνει να προχωρά βίαια και γοργά. Οποιαδήποτε ενέργεια θα πραγματοποιεί ένα άτομο κατά την διάρκεια της ημέρας, θα καταγράφεται από τις διάφορες ηλεκτρονικές κάρτες που θα χρησιμοποιεί.
Είναι το τέλειο σενάριο της κάθε τρόϊκας και κάθε εχθρού της Ελλάδος. Πλήρη αναφορά του ατόμου και του συνόλου των κινήσεων των Ελλήνων. Η προσπάθεια των ιδιωτικοποιήσεων σε φορείς, επιχειρήσεις, δρόμους, ΜΜΜ και άλλων οργανισμών, αποσκοπεί στην πάταξη της ελευθερίας του ατόμου. Χάνεται η 'κρατική ομπρελά' των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και παραδίδεται στο ιδιωτικό κεφαλαίο όπου και αυτό με την σειρά του προσκυνά την νεοταξική και αμείλικτη νέου τύπου δικτατορία. Δεν εχει καμία σχέση η χούντα των συνταγματαρχών με αυτό που προσπαθούν να μας κάνουν να βιώσουμε.
 Ένα αόρατο και πελώριο δίχτυ, θα σκεπάζει και θα διοικεί αυτήν την χώρα, μέσω της ηλεκτρονικής παρακολούθησης. Κάμερες, κάρτες τραπεζών, πιστωτικές κάρτες, φοροκάρτα, κάρτα του πολίτη, κάρτα απεριορίστων διαδρομών, και ίντερνετ, θα προσφέρουν σε κάθε κακόβουλο ενδιαφερόμενο το προφίλ και την διαχείριση του ελληνικού λαού. Συνεπώς κάθε απόφαση θα προσμετρείται  βάση των ενεργειών σου, αλλά και των ανορθόδοξων αναγκών της παγκοσμιοποίησης.   



news247.gr Ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου".
Στο πλαίσιο του νέου "Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου", όπως αναφέρει σε έγγραφό του, που διαβιβάστηκε στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γ. Μαγκριώτης, "πέραν των σημαντικών δυνατοτήτων που παρέχονται για διαμόρφωση συνδυασμένης, ευέλικτης και αποδοτικής τιμολογιακής πολιτικής με σύνθετα και ελκυστικά προϊόντα για τον επιβάτη, προβλέπεται και η εγκατάσταση σταθερών πυλών εισόδου-εξόδου των επιβατών με ανοιγόμενες θύρες στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου".
"Ανάλογο σύστημα εξ αποστάσεως αναγνώρισης-επικύρωσης του εισιτηρίου προβλέπεται να εγκατασταθεί και στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ",  όπως αναφέρει το έγγραφο.
Ακόμη, όπως σημείωσε ο υφυπουργός, τα έσοδα για την πρώην εταιρεία του Μετρό ΑΜΕΛ -με τον έλεγχο του κομίστρου που ισχύει σήμερα- ανήλθαν σε 1,56 εκατομμύρια ευρώ το 2008, σε 1,141 εκατομμύρια ευρώ το 2009 και σε 2,01 εκατομμύρια ευρώ το 2010.
Το έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κώστα Αϊβαλιώτη.
Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ, με αφορμή ρεπορτάζ Βρετανού δημοσιογράφου στην Ελλάδα, ρωτούσε γιατί δεν υπάρχουν στο μετρό της Αθήνας μπάρες, όπως σε άλλα μετρό της Ευρώπης.