ΜΑΓΕΙΑ, Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ
Πόσοι από εμάς,
έστω από περιέργεια
ή ακόμα χειρότερα για να περνάει η ώρα όπως λέμε, δεν έχουμε γυρίσει το φλιτζανάκι του καφέ αφού πρώτα έχουμε καταναλώσει το περιεχόμενό του; Πόσοι από εμάς, όταν πονάει το κεφάλι μας δεν έχουμε πει σε κάποιον από την οικογένειά μας να μας ξεματιάσει και αυτός χρησιμοποιεί διάφορα ξόρκια για να το κάνει;
έστω από περιέργεια
ή ακόμα χειρότερα για να περνάει η ώρα όπως λέμε, δεν έχουμε γυρίσει το φλιτζανάκι του καφέ αφού πρώτα έχουμε καταναλώσει το περιεχόμενό του; Πόσοι από εμάς, όταν πονάει το κεφάλι μας δεν έχουμε πει σε κάποιον από την οικογένειά μας να μας ξεματιάσει και αυτός χρησιμοποιεί διάφορα ξόρκια για να το κάνει;
Με αυτά τα δύο παραδείγματα, πιστεύω να κάλυψα το ερώτημα πως είναι δυνατό να μας απασχολεί η μαγεία στην καθημερινή μας ζωή. Δυστυχώς, στις μέρες μας η μαγεία έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας. Τα κρούσματα της λευκής και μαύρης μαγείας, αυξάνονται καθημερινά με γεωμετρική πρόοδο. Οι μάγοι, οι πνευματιστές, οι «εξορκιστείς», οι οραματιστές, τα μέντιουμ, οι αστρονόμοι και άλλοι πολλοί, πληθαίνουν όλο και περισσότερο κάνοντας, χρυσές δουλειές. Όλη αυτή η κατάσταση είναι το αποτέλεσμα της απομάκρυνσής μας από τον Θεό.
Έχει παρατηρηθεί, κατά τη διάρκεια της ιστορίας, ότι όταν η πίστη του ανθρώπου προς τον Θεό ατονεί, τότε όλα τα παραπάνω φαινόμενα μεγαλώνουν. Στις μέρες τις οποίες ζούμε, συχνά γινόμαστε μάρτυρες γεγονότων που έχουν πρωταγωνιστές μάγους και σατανιστές. Τα μέσα που χρησιμοποιούν οι μάγοι είναι ξόρκια, φυλακτά, επικλήσεις δαιμόνων, σατανιστικές τελετουργίες με ζωοθυσίες και καμιά φορά ανθρωποθυσίες. Οι συνέπειες για τη ζωή όσων καταφεύγουν στη μαγεία για να λύσουν τα προβλήματα που τους απασχολούν είναι πάντοτε καταστροφικέ και ολέθριες, τόσο σε οικονομικό επίπεδο, όσο και σε πνευματικό κυρίως επίπεδο.
- Ορισμός της μαγείας.
Ξεκινώντας την ανάλυση του θέματος που αφορά τη μαγεία, έκρινα σκόπιμο να δώσω τον ορισμό της λέξεως μαγεία. Μαγεία είναι η σατανική τέχνη παραγωγής ορισμένων φαινομένων, δια μέσου των οποίων ενεργούν τα πονηρά πνεύματα των δαιμόνων, με αντικειμενικό σκοπό τη διάβρωση και τελικά την απώλεια της ανθρώπινης ψυχής. Επίσης, η μαγεία έχει στόχο της να επιφέρει βασανισμούς, πόνους, ασθένειες, καταστροφές και δυστυχία στον άνθρωπο.
- Η αλήθεια για την ύπαρξη της μαγείας.
Οι περσότεροι πιστεύουν ότι η μαγεία γνώρισε μεγάλες δόξες κατά την περίοδο των αρχαίων χρόνων και κατά την περίοδο του μεσαίωνα. Αυτοί που πιστεύουν κάτι τέτοιο κάνουν μεγάλο λάθος, αυτό συμβαίνει γιατί η μαγεία από καταβολής εμφανίσεώς της πάνω στη γη, μέχρι και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, εξακολουθεί να καταστρέφει την ανθρωπότητα, με την ίδια ακριβώς ένταση και μανία, όπως έκανε και στα αρχαία χρόνια και στον μεσαίωνα, αλλά και όπως θα εξακολουθήσει μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, οπότε και θα ηττηθεί οριστικά.
- Η μαγεία μέσα από την ιστορία του ανθρώπου.
Μετά την εξήγηση του όρου «μαγεία», ας δούμε τώρα την πορεία της μαγείας μέσα από το πέρασμα των αιώνων.
Αρχικά ο όρος μαγεία χρησιμοποιήθηκε από τους αρχαίους ανθρώπους, για να μπορέσουν να προσδιορίσουν τις υπερφυσικές δυνάμεις που είχαν οι μάγοι, την οποία φυσικά τους την είχε διδάξει ο ίδιος ο διάβολος. Στη συνέχεια τον όρο αυτό τον συναντάμε στην Ανατολή, η οποία ήταν και θα είναι πάντα το κέντρο της μαγείας. Είναι γνωστό σε όλους ότι εκεί υπήρξαν οι μεγαλύτεροι μάγοι στην ιστορία της ανθρωπότητας, μη ξεχνάμε τις ιστορίες περί ιπταμένων χαλιών, περί μαγικών λυχναριών κοκ.
Η περσική και η Αιγυπτιακή μαγεία, ήταν το πρώτο σκαλοπάτι της μαγείας για να εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο ρόλος όμως που έπαιξε η αρχαία ελληνική φιλοσοφία και ο αρχαίος τρόπος σκέψης, θα λέγαμε ότι ήταν η είσοδος από την οποία πέρασε για να εισέλθει η μαγεία στον κόσμο. Με το πέρασμα του χρόνου η Περσική λέξη «magi»(μαγκί), η οποία έχει κοινή ρίζα με την ασσυριακή λέξη «mahhu» (μαγού), που σημαίνει μάγος ή μάντης, ανάλογα με το πώς χρησιμοποιείτε μέσα σε ένα κείμενο ή στον προφορικό λόγω, μετατράπηκε στον ελληνικό όρο «μάγος» και τέλος από τα ελληνικά έγινε στο Λατινικό, «magus».
Ο διαχωρισμός της μαγείας ανάμεσα στους Πέρσες και στους Αιγυπτίους, από τη μια μεριά και τους Έλληνες από την άλλη, είναι λόγω της χρήσης της από τον καθένα για διαφορετικούς λόγους. Δηλαδή, οι Πέρσες και οι Αιγύπτιοι είχαν αναπτύξει τη μεσαία και ανώτερη μαγεία, η οποία αφορούσε τη δαιμονολογία, τη μελλοντολογία και τα φυλακτά και από την άλλη μεριά, στον Ελλαδικό χώρο χρησιμοποιούσαν τη μαγεία για θεραπευτικούς λόγους κυρίως.
- Τα είδη της μαγείας.
Τα είδη της μαγείας είναι πάρα πολλά και το καθένα έχει ένα αντικειμενικό σκοπό. Τα κυριότερα όμως είδη είναι η λευκή και μαύρη μαγεία, οι οποίες έχουν πολλά παρακλάδια.
Με κάποια από αυτά θα ασχοληθούμε σήμερα. Με την ανάλυση που θα ακολουθήσει παρακάτω και την οποία έχει κάνει ο Άγιος Νικόδημος, θα μπορέσουμε να αντιληφθούμε όλοι μας την ευρύτητα των ενεργειών της μαγείας και των μάγων. Πριν όμως ξεκινήσουμε την ανάλυση αυτή, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Η μαγεία δεν είναι ανεξάρτητη από σατανικές και διαβολικές ενέργειες. Αφού ο σατανάς αποκόπηκε από Τον Θεό, έγινε πνεύμα πολύπλευρο, έτσι και τα είδη της κακίας που επινόησε και έσπειρε στην ανθρωπότητα, ήταν, και είναι πολύπλευρα και πολυδιάστατα.
1ο είδος Γητεία.
Οι μάγοι από ασχολούνται με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται γητευτές. Αυτοί γνωρίζουν μυστικές δαιμονικές επικλήσεις, στις οποίες ανακατεύουν διάφορους ψαλμούς του Δαβίδ, διαβάζοντάς τους ανάποδα, μερικές φορές ανάμεσα σε αυτές τις δαιμονικές επικλήσεις, ανακατεύουν ονόματα Αγίων, το όνομα Του Ιησού Χριστού και της Παναγίας. Πριν όμως από κάθε τέτοιου είδους αναφορά προηγείται πάντοτε μια βρισιά ή κάποιος χλευασμός.
2ο είδος Μελλοντολογία ή μαντεία.
Οι ασχολούμενοι με αυτό το είδος ονομάζονται μελλοντολόγοι ή μάντεις. Αυτοί έχουν υπό την υπηρεσία τους ένα τελώνιο το οποίο είναι δαιμόνιο κατώτερης βαθμίδας ή αν έχουν προχωρήσει πολύ στην σατανολατρεία έχουν υπό τις διαταγές τους κάποιο δαιμόνιο μεσαίας βαθμίδας. Βλέποντας την παλάμη ή τη γυάλινη σφαίρα ή το φλιτζάνι του καφέ, τα χαρτιά, καλούν το δαιμόνιο και προσπαθούν μαζί να «δουν το μέλλον», αλλά επειδή κανένας δαίμονας δεν μπορεί να δει τι θα γίνει στο μέλλον, παρά μόνο το παρών, τι κάνουν, μπαίνουν στο υποσυνείδητο του πελάτη και αντλούν πληροφορίες για το τι τον απασχολεί, και με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν, κατά προσέγγιση, να πουν τι θα γίνει στο μέλλον δια στόματος μελλοντολόγου.
3ο είδος Γοητεία.
Αυτοί οι μάγοι ονομάζονται γόητες. Αυτοί χρησιμοποιούν ως μέσο επίκλησης των δαιμόνων θρήνους μαζί με άναρθρες κραυγές, κυρίως πάνω σε τάφους και μετά τη δωδεκάτη νυκτερινή, καλούν τους δαίμονες για να επιφέρουν στους ανθρώπους ανίατες αρρώστιες. Αυτό το κάνουν παίρνοντας χώμα από τους τάφους και οστά από οστεοφυλάκια τα κονιορτοποιούν, τα ανακατεύουν με το χώμα και τα ρίχνουν στην πόρτα αυτών που θέλουν να βάψουν, άλλη μια διαδικασία που κάνουν είναι να πάρουν χώμα από έναν τάφο να το αναμίξουν με λάδι από την καντήλα του ίδιου ή άλλου τάφου και να το ρίξουν στην πόρτα κάποιου ανθρώπου.
4ο είδος Οιωνοσκοπία.
Όσοι ασχολούνται με αυτή λέγονται οιωνοσκόποι. Κατά την αρχαιότητα ο οιωνός ήταν ένα όρνεο από την πτήση ή τις κραυγές του οποίου, οι αρχαίοι Έλληνες μάντευαν το μέλλον. Σήμερα η λέξη οιωνός, προφητικό σημάδι. Οι οιωνοσκόποι προσπαθούσαν να μαντέψουν το μέλλον από διάφορα σημάδια που παρατηρούσαν, όπως π.χ. από το πέταγμα των πουλιών έλεγαν αν θα βρέξει ή όχι. Από τα εντόσθια των ζώων, ανάλογα με το χρώμα τους έδιναν καλό ή κακό χρησμό. Στις μέρες μας ελάχιστοι έχουν μείνει οι οποίοι συνεργάζονται με τους δαίμονες προσπαθώντας να μαντέψουν το μέλλον.
5ο είδος Φαρμακία.
Οι ενασχολούμενοι με αυτό το είδος της μαγείας ονομάζονται φαρμακοί ή θολωτές. Αυτοί παρασκευάζουν κάποια υγρά, τα οποία τα ονομάζουν μαγικά φίλτρα ή απλά φίλτρα, μουρμουρίζοντας κάποιες επικλήσεις προς τον σατανά για να ενεργήσει το φίλτρο, έτσι ώστε να ενεργήσει πάνω σε αυτόν ο οποίος θα το πιει. Οι κανονικοί μάγοι αυτού του είδους είναι πολλοί και προκαλούν μεγάλες συμφορές.
6ο είδος Δαιμονικά φυλακτά.
Και αυτό το είδος, όπως και το προηγούμενο, βρίσκεται σε έξαρση στις μέρες μας. Οι μάγοι που ασχολούνται με αυτό το είδος ονομάζονται φυλακτήριοι. Αυτοί γράφουν σε κάποιο χαρτί ή δέρμα μικρού μεγέθους διάφορες δαιμονικές επικλήσεις και σχηματίζουν διάφορα δαιμονικά σύμβολα και κατόπιν τα ράβουν μέσα σε άλλο ύφασμα με μεταξωτή κυρίως κλωστή και τα δίνουν στα ανυποψίαστα θύματά τους, για να μη τους πιάνει κανένα μάτι, όπως λένε, αλλά στην πραγματικότητα έχουν ένα δαίμονα πάνω τους.
Στην κατηγορία αυτή κατατάσσονται και όσοι κατασκευάζουν ματόχαντρα, όσοι διαβάζουν σκόρδα και τα κρεμάνε στους τοίχους των σπιτιών τους και άλλοι πολλοί.
7ο είδος Νεφοδιωκτική μαγεία.
Αυτοί οι μάγοι ονομάζονται νεφοδιώκτες ή νεφομάντεις. Αυτοί παρατηρούν τις κινήσεις και τα σχήματα των νεφών και βάση αυτών προλέγουν το μέλλον. Επίσης με διάφορες επικλήσεις καλούν τους δαίμονες να προξενήσουν βροχή ή να την αποτρέψουν, θυμηθείτε τους ιθαγενείς της Αμερικής οι οποίοι χόρευαν γύρω από ένα τοτέμ-είδωλο, βγάζοντας άναρθρες κραυγές για να βρέξει. Σήμερα το είδος αυτών των μάγων τείνει να εκλείψει.
8ο είδος Νεκρομαντεία.
Άλλο ένα διαδεδομένο είδος μαγείας είναι αυτό της νεκρομαντείας και όσοι ασχολούνται με αυτήν λέγονται νεκρομέντεις ή νεκρομάντες.
Από αυτό το είδος των μάγων υπάρχουν πολλοί στις μέρες μας, οι οποίοι σπέρνουν την πλάνη και τη συμφορά στους ανθρώπους. Όσοι δεν γνωρίζουν και πάνε σ’ αυτούς, έχουν την εντύπωση ότι επικοινωνούν με τα πνεύματα κάποιων αγαπημένων τους προσώπων. Στην πραγματικότητα όμως ο διάμεσος, όπως λέγεται στη γλώσσα των μάγων αυτού του είδους, αυτός που καλεί το πνεύμα κάποιου νεκρού, επικοινωνεί με τον ίδιο τον διάβολο, ο οποίος για να καταφέρει να γίνει πιο πειστικός μιμείται τη φωνή του νεκρού και μιλάει για διάφορα περιστατικά της εγκόσμιας ζωής του νεκρού.
9ο είδος Υποχθονιωτική μαγεία.
Αυτού του είδους η μαγεία είναι το χειρότερο από όλα τα είδη μαγείας που υπάρχουν. Σ΄ αυτό το είδος της μαγείας χρησιμοποιούνται διάφορα αντικείμενα όπως καρφιά, καρφίτσες, σαπούνια, τρίχες, νύχια, διάφορα προσωπικά είδη, κεριά, κομμάτια από ύφασμα, οστά νεκρών και διάφορα άλλα αντικείμενα. Οι μάγοι κατασκευάζουν ένα αντικείμενο ανάλογα με το αποτέλεσμα που θέλουν να πετύχουν. Το αντικείμενο αυτό για να κατασκευαστεί χρίζονται σαράντα μέρες. Ο μάγος σε όλη αυτή την περίοδο των σαράντα ημερών, κάνει επικλήσεις στον σατανά και συγχρόνως ονοματίζει το αντικείμενο με το όνομα του ανθρώπου ή των ανθρώπων που θέλει να βλάψει. Μετά κερώνει το αντικείμενο με κερί το οποίο έχει πάρει από κάποιον τάφο, καρφώνει πάνω του τις καρφίτσες και τέλος το ρίχνει μέσα στο σπίτι του θύματος, σε σημείο που να μη φαίνεται ή για μεγαλύτερη ασφάλεια το θάβει. Το αντικείμενο αυτό είναι το σημάδι που καλεί τον δαίμονα για να προξενήσει τη συμφορά.
- Πως γίνεται κάποιος μάγος.
Μάγος δεν μπορεί να γίνει ο οποιοσδήποτε έχει διαβάσει κάποια βιβλία από αυτά που κυκλοφορούν με το κιλό στο εμπόριο. Για να γίνει κάποιος μάγος πρέπει να έχει κληρονομικό εξ αίματος δικαίωμα και να γνωρίζει μια από τις έξι κλείδες, γι’ αυτές θα πούμε παρακάτω τι είναι. Η μαγεία μεταβιβάζεται σε άτομα που έχουν πρώτου βαθμού συγγένεια μεταξύ τους ή αν δεν υπάρχει συγγενής πρώτου βαθμού, η μεταβίβαση γίνεται το πολύ μέχρι δευτέρου βαθμού. Μετά παύει να υπάρχει κληρονομικό δικαίωμα και κατά συνέπεια δεν υπάρχει μάγος.
- Κανονικοί και απατεώνες μάγοι.
Για να δούμε τώρα πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε έναν κανονικό από έναν απατεώνα μάγο.
Κανονικός μάγος.
- Προέρχεται από κληρονομικό εξ αίματος δικαίωμα.
- Κατέχει μια από τις έξι κλείδες της μαγείας.
- Ποτέ δεν λαμβάνει Θεία Κοινωνία.
- Έχει αρνηθεί το βάπτισμά του με ειδική τελετουργία.
- Δεν πίνει ποτέ Αγιασμό ή Αγίασμα.
- Έχει στην υπηρεσία του κάποιο δαίμονα ή δαίμονες, που τον υπακούουν με εντολή του Εωσφόρου.
- Δεν Εκκλησιάζεται.
- Απαγορεύεται να βαπτίζει.
- Αποφεύγει τη δημοσιότητα.
- Και τέλος. Δεν προσκυνάει τα Άγια και τις Ιερές εικόνες.
Το τελικό συμπέρασμα το οποίο βγαίνει από τα παραπάνω είναι ότι αν εξαιρέσει κάποιος τα δύο πρώτα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας κανονικός μάγος, τα υπόλοιπα οκτώ (8), αφορούν τη μυστηριακή ζωή ενός κανονικού Ορθόδοξου Χριστιανού.
- Τι είναι οι μαγικές κλείδες.
Καταρχήν, οι κλείδες είναι έξι τον αριθμό, όπως έχουμε πει και παραπάνω. Κάθε μια από αυτές αντιστοιχεί σε μία μαγική λέξη, εκτός από την πρώτη κλείδα η οποία αντιστοιχεί σε δύο. Με τις κλείδες αυτές ο μάγος καλεί τον δαίμονα για να επιτελέσει τα αισχρά του έργα κατά των ανθρώπων. Η κάθε μια από τις κλείδες αντιστοιχεί σε κάποια λεγεώνα δαιμόνων και είναι ο συνδετικός κρίκος επικοινωνίας ανάμεσα στους μάγους και τις δαιμονικές λεγεώνες.
Ο Θεός απαγορεύει τη μαγεία μέσα από την Αγία Γραφή.
Για να δούμε τώρα τι λέει ο παντοδύναμος Θεός για τη μαγεία μέσα από την Αγία Γραφή:
- Δευτερονόμιον 18,10. Δεν θα βρεθεί κανείς ανάμεσά σας, που να προσφέρει τον γιο του ή την κόρη του να καούν θυσία ή που ν’ ασκεί μαντεία ή οιωνοσκοπία ή απόκρυφες τέχνες ή μαγεία.
- Λευτικόν 19,26. εδώ Ο Θεός μας λέει ρητά και κατηγορηματικά: Μην εξασκείτε τη μαντεία ούτε τη μαγεία.
- Σοφία Σεράχ 34,5. Μαντείες, προμηνύματα και όνειρα ειν’ όλα χίμαιρες. Η χίμαιρα ήταν ένα φοβερό θηρίο, ένα τέρας της Ελληνικής μυθολογίας.
Σ’ αυτές τις παραπομπές από την Αγία Γραφή βλέπουμε ότι Ο Θεός μας απαγορεύει να ασχολούμαστε με κάθε μορφή μαγείας.
- Γιατί καταφεύγουμε στην μαγεία.
Πολλοί θα αναρωτιέστε γιατί ενώ είμαστε Χριστιανοί και μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας δια μέσου της προσευχής, δηλαδή απλά να το ζητήσουμε από τον ίδιο τον Θεό να μας λύσει το πρόβλημα που τυχόν έχουμε όπως μας έχει πει να κάνουμε ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, λέγοντάς μας το εξής: Ζητήστε κάτι από τον Πατέρα μας εξ ονόματός μου και θα σας δοθεί.
Εμείς καταφεύγουμε στους μάγους και στις χαρτορίχτρες. Ο λόγοι που το κάνουμε αυτό είναι πάρα πολλοί, αλλά θα σας αναφέρω τους Κυριότερους.
- Από καθαρή περιέργεια. Ο άνθρωπος από την φύση του είναι περίεργο ον. Γνωρίζοντάς το αυτό ο διάβολος δια μέσου της μαγείας παρουσιάζει διάφορα περίεργα πράγματα, έτσι ώστε να προσελκύσει τον περίεργο άνθρωπο και τελικά να τον παγιδεύσει στα δίχτυα του και να τον καταστρέψει.
- Για να επικοινωνήσουν δήθεν με τους νεκρούς. Ο θάνατος κάποιου αγαπημένου μας προσώπου είναι από μόνο του ένα συγκλονιστικό γεγονός, που προκαλεί αναστάτωση και προβληματισμό στα συγγενικά και φιλικά πρόσωπα. Κάποιοι απ’ αυτούς καταφεύγουν στους μάγους για να επικοινωνήσουν μαζί τους. Το πρόσωπο, όμως με το οποίο επικοινωνούν τελικά δεν είναι ο πατέρας, ο αδελφός ή ο φίλος τους, αλλά ο ίδιος ο διάβολος όπως είπαμε και παραπάνω.
- Για να γνωρίσουν το μέλλον. Πόσοι άνθρωποι ανασφαλείς καταφεύγουν σε μάγους, σε καφετζούδες και χαρτορίχτρες για να μάθουν τι θα τους συμβεί στο μέλλον, για το ποια θα είναι η μοίρα τους, ακόμη και για το πού θα βρουν κάποιον θησαυρό. Είναι να απορεί κανείς με την αφέλεια ορισμένων και αυτό γιατί αν όλοι αυτοί είχαν τη μαντική ικανότητα να βρίσκουν χαμένα πράγματα ή θησαυρούς δεν θα τους έβρισκαν προς όφελός τους ή αν είχαν την ικανότατα να μαντεύουν γιατί πριν τους επισκεφθεί κάποιος πρέπει πρώτα να τους τηλεφωνήσει για να κλείσεις ραντεβού μαζί τους. Αφού είσαι μάντης και μεγάλος μάγος όπως μας λες, γιατί δεν με παίρνεις εσύ τηλέφωνο για να μου κλείσεις ραντεβού, αφού ξέρεις ότι έχω την «ανάγκη» σου.
- Για να βρουν θεραπεία. Πώς είναι δυνατό να ζητήσει κανείς από τον διάβολο θεραπεία, όταν γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι ο διάβολος είναι μισάνθρωπος, μισεί δηλαδή τον άνθρωπο. Αν όμως το κάνει, αυτό θα είναι πρόσκαιρο και με μοναδικό σκοπό την εξαπάτηση του ανθρώπου.
Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους που κάνουν τον άνθρωπο να καταφύγει στη μαγεία για να λύσει τα όποια προβλήματά του.
- Πώς ο άνθρωπος μπορεί να φυλαχθεί από την μαγεία.
Ο άνθρωπος για να γλιτώσει από τη μαγεία και όλες τις άλλες σατανικές επιδράσεις θα πρέπει να:
- Θα πρέπει να αποφεύγει με κάθε τρόπο την επαφή μαζί τους. Σε διαφορετική περίπτωση θα βγει ζημιωμένος οικονομικά, σωματικά και κυρίως ψυχικά.
- Θα πρέπει να καταφεύγει στην Εκκλησία, γιατί μόνο εκεί ο άνθρωπος είναι ασφαλής από κάθε δαιμονική επίδραση και να έχει μυστηριακή ζωή. Δηλαδή να εξομολογείται, να Κοινωνεί συχνά και να πηγαίνει στην Εκκλησία. Στο σημείο αυτό για να δούμε τι λέει Ο Κύριος: «Τα δικά μου πρόβατα ακούνε την φωνή μου και εγώ τα ξέρω και με ακολουθούν, τους δίνω ζωήν αιώνιον και δεν θα χαθούν ποτέ, κανείς δεν θα τα αρπάξει από το χέρι μου». (Ιωάννης 10. 27-29).
- Θα πρέπει να έχουμε όλοι μας κρεμασμένο στον λαιμό μας τον Τίμιο Σταυρό, όπως μας προτρέπει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης. Για να μην παρεξηγηθώ, θα πρέπει να τονίσουμε κάτι. Ότι ο Τίμιος Σταυρός και όλα τα αγιαστικά μέσα της Εκκλησίας μας δεν επιδρούν με μαγικό τρόπο πάνω μας, αλλά για να έχουν επίδραση πάνω μας θα πρέπει να πιστεύουμε σ’ αυτά.
- Η μαγεία νικιέται.
Την σημερινή αποχή η κοινωνία μας περνάει ένα είδος σοβαρής κρίσης η οποία περιέχει σε υπερβολικό βαθμό την ηθική κατάπτωση, την απομάκρυνση από τον Θεό και τη λήθη στα ήθη και τα έθιμα. Κάτω από αυτές τις συνθήκες η μαγεία βρίσκει πρόσφορο έδαφος και σχεδόν ανεξέλεγκτα καταστρέφει τον άνθρωπο. Ο κάθε άνθρωπος όμως μπορεί να αντισταθεί στη μαγεία και μάλιστα να τη νικήσει. Ποια όμως είναι τα όπλα του ανθρώπου ενάντια στη μαγεία;
- Πίστη – Αγάπη – Ταπείνωση – Εξομολόγηση – Νηστεία.
- Συμμετοχή στην Ορθόδοξη Εκκλησιαστική ζωή.
- Συμμετοχή στα Άγια Μυστήρια της Εκκλησίας μας.
- Τήρηση των Δέκα Εντολών Του Θεού. Και
- Μελέτη και τήρηση των διδαγμάτων της Αγίας Γραφής.
Παράλληλα η Εκκλησία έχει διάφορες ευχές κατά της μαγείας, με κορυφαία την ευχή του Αγίου Κυπριανού του οποίου τιμά τη μνήμη μαζί με την Αγία Ιουστίνη στις 2 Οκτωβρίου.
Ο Θεός μαζί σας. Καλή δύναμη στον αγώνα σας και αγώνα μας.
Δημητριάδης Αθανάσιοςhttp://www.blog.eikonografies.com/magia-i-skotini-techni-tou-diavolou/