Ποιοι τρέμουν στην ιδέα να είναι θαμμένος ο Μέγας Αλέξανδρος στην Αμφίπολη!
Δεν έχω ψύχωση με τον Μ.Αλέξανδρο, ίσα-ίσα που αρκετά στοιχεία της συμπεριφοράς του τα έχω κατά καιρούς επικρίνει.
Όμως, όπως ακριβώς και ο Αρριανός, τον έχω μέσα μου συγχωρήσει για ένα και μόνο λόγο:
Ότι έκανε, το έκανε από τη νεανική του ορμή, που τον παρέσυρε και σε πράξεις, που και ο ίδιος μετάνιωσε. Έχετε σκεφτεί τι κάναμε όλοι οι άντρες στα 19-25 μας χρόνια; Ή σπουδάζαμε, ή ήμασταν στο στρατό, ή γενικά ψαχνόμασταν.Αυτός ήταν βασιλιάς στα 19 του, και στα 25 του ο κυρίαρχος του τότε γνωστού κόσμου!!!
Σαν ερευνητής που έχω εμβαθύνει πολύ στα παγκόσμια μυστήρια, έχω μάθει να φιλτράρω τις πληροφορίες και μπορώ να καταλάβω αν κάποιος λέει αλήθεια ή όχι. Παρακολουθώ πολύ στενά τα τεκτενόμενα της Αμφίπολης και έχω καταλήξει σε ένα μοναδικό συμπέρασμα: Αυτοί μας δουλεύουν κανονικά. Νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο!!!
Έχοντας διαβάσει την βιογραφία του μεγάλου στρατηλάτη από διάφορες πηγές, πάντοτε με απασχολούσε το μυστήριο με τον τάφο του. Ήταν στη Βαβυλώνα, στην Αλεξάνδρεια, στην έρημο της Σίβα, ή κάπου στη Μακεδονία; Απ’ όποια πλευρά και να ελέγξω την περίπτωση της Αμφίπολης, η λογική μου με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο τάφος του Μ.Αλεξάνδρου (ο μυστικός φυσικά) βρίσκεται στην Αμφίπολη!!!
Έβλεπα κατά τύχη στις 26-11-14 τον Κ. Βελόπουλο στην εκπομπή του στο Κontra channel. Έχει πει για την Αμφίπολη όλο αυτό το καιρό απίστευτες θεωρίες, όμως του αναγνωρίζω ότι είναι ο μόνος που δημόσια ξεμπροστιάζει τους αρχαιολόγους και το ΥΠΠΟ για τη φοβερή συγκάλυψη που επιτελείται. Ειδικά αυτό το παραμύθι με το σκελετό, αποτελεί τη μεγαλύτερη κοροϊδία όλων των εποχών. Δε χωνεύεται με τίποτε αδέλφια. Ο πένης, ο φτωχός, ο ανώνυμος, ο κύριος τίποτε, βρίσκεται θαμμένος σε τύμβο 2πλάσιο του Μεγάλου Τύμβου της Βεργίνας, του βασιλιά Φιλίππου. Και για να μην αισθάνεται μόνος του, του έστησαν μαρμάρινο λιοντάρι 15 μέτρων, 2 σφίγγες, 2 καρυάτιδες και ένα ψηφιδωτό, απίστευτης ομορφιάς. ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΟΥΛΕΜΑ!!!
Συνοψίζω λοιπόν και πάλι βάζοντας και τις δικές του πολύ λογικές επισημάνσεις στην δική μου εξίσωση:
1) Στο μνημείο βρέθηκε ο ρόδακας, δηλαδή το τριαντάφυλλο, βασιλικό έμβλημα, που έχει βρεθεί και στη χρυσή λάρνακα του Φιλίππου του Β’ στη Βεργίνα. Ασχολίαστο από Περιστέρη-Μενδώνη-Τασούλα και λοιπούς!!!
2) Στο περίγραμμα του μνημείου, επάνω στο μάρμαρο έχει βρεθεί-όπως επισήμανε και η Ντόροθυ Κινγκ, ανάγλυφο το μονόγραμα Α του Αλεξάνδρου. Η Περιστέρη-Μενδώνη είπαν ότι ήταν σύμβολα του χτίστη!!! Εγώ σαν μηχανικός και όλοι οι συνάδελφοί μου, όταν βάζουμε σημάδια σε κάποιο έργο που κατασκευάζουμε ή επιβλέπουμε, τα βάζουμε με σπρέυ, μπογιά, καρφιά κλπ. Δεν τα φτιάχνουμε ΑΝΑΓΛΥΦΑ, όπως αυτά που έκανε ο Δεινοκράτης σε σημεία που να μην αναγνωρίζονται με πρώτη ματιά!!!!
Για να μην πω και για τα ΙΔΙΑ μονογράμματα που-όπως λέει ο Βελόπουλος και αρκετοί άλλοι-βρέθηκαν μέσα στο τάφο και τα σκέπασαν άρον-άρον με μαύρες σακούλες!!!
3) Το λιοντάρι, ύψους 15 μέτων, συμβολίζει όχι απλά κάποιο στρατηγό, όπως ισχυρίζονται, αλλά ΒΑΣΙΛΕΑ και τέτοιος ήταν ΜΟΝΟ ο Μ.Αλέξανδρος. Έχετε σκεφτεί πόσο πληρώθηκε ο γλύπτης για να φτιάξει αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ λιοντάρι; Ποιός τον πλήρωσε; Δούλεψε κανά 2 χρόνια, καμιά 20αριά τόνους μάρμαρο στο τζάμπα; Έτσι μας λένε. Τον έφτιαξαν λοιπόν το ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΛΕΟΝΤΑ για τον ταπεινό-πλην τίμιο-ανώνυμο νεκρό που βρήκαν-αν βρήκαν- στο 3ο ταφικό θάλαμο; Όχι δα!!!
4) Χρησιμοποιήθηκαν περισσότεροι από 2.500 τόνοι καθαρό θασίτικο μάρμαρο για το περιμετρικό τοιχίο, που στοίχιζαν κάποια εκατοντάδες χρυσά τάλαντα την εποχή τους.
Ποιός είχε τότε τέτοια περιουσία; Ο φτωχός νεκρός που βρέθηκε μέχρι στιγμής, ή ΜΟΝΟ ο Μ.Αλέξανδρος και η Ολυμπιάδα;
5) Ο τύμβος έχει περίμετρο 500 μέτρα, εμβαδόν 20 στρέμματα και όγκο 400.000 κ.μ.
Αυτό για να κατασκευαστεί με ΣΗΜΕΡΙΝΑ δεδομένα, σημαίνει 10 φορτωτές και 10 φορτηγά, να δουλεύουν ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ για ένα χρόνο για να φορτώσουν τα χώματα από τη κοίτη του Στρυμόνα, να μεταφέρουν τα χώματα στην Αμφίπολη και τουλάχιστον 50 εργάτες στα 2 εργοτάξια.
Γερανοί,τριαξονικά και πλοία φορτηγά για να μεταφέρουν τα μάρμαρα από τη Θάσο στην Αμφίπολη. Επίσης γερανοί για να ανυψώσουν τους μαρμάρινους λίθους και να φτιάξουν το περιμετρικό θαυμάσιο τοιχείο στην Αμφίπολη.
Για κάντε λοιπόν την αναγωγή από τα σημερινά τριαξονικά φορτηγά και τα γερανοφόρα, στα αντίστοιχα μηχανήματα του 4ου π.Χ. αιώνα, και υπολογίστε πόσες εκατοντάδες ή χιλιάδες άνθρωποι (μηχανικοί, εργοδηγοί, εργάτες χωματουργικών, χτίστες, μαρμαράδες, καλουπαντζήδες) δούλεψαν για να το κατασκευάσουν!!! Αυτό το επιβλητικό μνημείο -ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα-είναι και πολύπλοκο αλλά και πολυδάπανο έργο. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν έγινε από κάποιον απλά πλούσιο που το αφιέρωσε σε κάποιον ανώνυμο πολίτη έτσι για πλάκα. Έγινε από τον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου την εποχή αυτή: τον Μ.Αλέξανδρο ή την Ολυμπιάδα.
6) Ο σκελετός που βρήκαν δεν έχει ίχνη σάρκας-όπως ισχυρίζονται-άρα δεν είναι μουμιοποιημένος, άρα δεν ανήκει στο Μ.Αλέξανδρο, άρα ανήκει σε κάποιο κοινό θνητό. Πράγματι αν ήταν ΒΑΣΙΛΙΑΣ ή έστω κάποιος μεγάλος στρατηγός, τότε σύμφωνα με το Μακεδονικό ταφικό έθιμο, όπως πολύ σωστά επεσήμανε και ο Βελόπουλος, έπρεπε να έχει αποτεφρωθεί και τοποθετηθεί σε χρυσή λάρνακα. Ο συγκεκριμένος λοιπόν νεκρός είναι απλά κάποιος πολίτης της σειράς ή ανώνυμος οπλίτης που θάφτηκε στο συγκεκριμένο σημείο, μόνο και μόνο για να παραπλανήσει τους επίδοξους τυμβωρύχους και να σταματήσουν το ψάξιμο. Αυτό μου υπαγορεύει εμένα η απλή λογική. Αυτό σκέφτηκε και η Ολυμπιάδα!!!
Συνοψίζω λοιπόν και πάλι βάζοντας και τις δικές του πολύ λογικές επισημάνσεις στην δική μου εξίσωση:
1) Στο μνημείο βρέθηκε ο ρόδακας, δηλαδή το τριαντάφυλλο, βασιλικό έμβλημα, που έχει βρεθεί και στη χρυσή λάρνακα του Φιλίππου του Β’ στη Βεργίνα. Ασχολίαστο από Περιστέρη-Μενδώνη-Τασούλα και λοιπούς!!!
2) Στο περίγραμμα του μνημείου, επάνω στο μάρμαρο έχει βρεθεί-όπως επισήμανε και η Ντόροθυ Κινγκ, ανάγλυφο το μονόγραμα Α του Αλεξάνδρου. Η Περιστέρη-Μενδώνη είπαν ότι ήταν σύμβολα του χτίστη!!! Εγώ σαν μηχανικός και όλοι οι συνάδελφοί μου, όταν βάζουμε σημάδια σε κάποιο έργο που κατασκευάζουμε ή επιβλέπουμε, τα βάζουμε με σπρέυ, μπογιά, καρφιά κλπ. Δεν τα φτιάχνουμε ΑΝΑΓΛΥΦΑ, όπως αυτά που έκανε ο Δεινοκράτης σε σημεία που να μην αναγνωρίζονται με πρώτη ματιά!!!!
Για να μην πω και για τα ΙΔΙΑ μονογράμματα που-όπως λέει ο Βελόπουλος και αρκετοί άλλοι-βρέθηκαν μέσα στο τάφο και τα σκέπασαν άρον-άρον με μαύρες σακούλες!!!
3) Το λιοντάρι, ύψους 15 μέτων, συμβολίζει όχι απλά κάποιο στρατηγό, όπως ισχυρίζονται, αλλά ΒΑΣΙΛΕΑ και τέτοιος ήταν ΜΟΝΟ ο Μ.Αλέξανδρος. Έχετε σκεφτεί πόσο πληρώθηκε ο γλύπτης για να φτιάξει αυτό το ΤΕΡΑΣΤΙΟ λιοντάρι; Ποιός τον πλήρωσε; Δούλεψε κανά 2 χρόνια, καμιά 20αριά τόνους μάρμαρο στο τζάμπα; Έτσι μας λένε. Τον έφτιαξαν λοιπόν το ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΛΕΟΝΤΑ για τον ταπεινό-πλην τίμιο-ανώνυμο νεκρό που βρήκαν-αν βρήκαν- στο 3ο ταφικό θάλαμο; Όχι δα!!!
4) Χρησιμοποιήθηκαν περισσότεροι από 2.500 τόνοι καθαρό θασίτικο μάρμαρο για το περιμετρικό τοιχίο, που στοίχιζαν κάποια εκατοντάδες χρυσά τάλαντα την εποχή τους.
Ποιός είχε τότε τέτοια περιουσία; Ο φτωχός νεκρός που βρέθηκε μέχρι στιγμής, ή ΜΟΝΟ ο Μ.Αλέξανδρος και η Ολυμπιάδα;
5) Ο τύμβος έχει περίμετρο 500 μέτρα, εμβαδόν 20 στρέμματα και όγκο 400.000 κ.μ.
Αυτό για να κατασκευαστεί με ΣΗΜΕΡΙΝΑ δεδομένα, σημαίνει 10 φορτωτές και 10 φορτηγά, να δουλεύουν ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ για ένα χρόνο για να φορτώσουν τα χώματα από τη κοίτη του Στρυμόνα, να μεταφέρουν τα χώματα στην Αμφίπολη και τουλάχιστον 50 εργάτες στα 2 εργοτάξια.
Γερανοί,τριαξονικά και πλοία φορτηγά για να μεταφέρουν τα μάρμαρα από τη Θάσο στην Αμφίπολη. Επίσης γερανοί για να ανυψώσουν τους μαρμάρινους λίθους και να φτιάξουν το περιμετρικό θαυμάσιο τοιχείο στην Αμφίπολη.
Για κάντε λοιπόν την αναγωγή από τα σημερινά τριαξονικά φορτηγά και τα γερανοφόρα, στα αντίστοιχα μηχανήματα του 4ου π.Χ. αιώνα, και υπολογίστε πόσες εκατοντάδες ή χιλιάδες άνθρωποι (μηχανικοί, εργοδηγοί, εργάτες χωματουργικών, χτίστες, μαρμαράδες, καλουπαντζήδες) δούλεψαν για να το κατασκευάσουν!!! Αυτό το επιβλητικό μνημείο -ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα-είναι και πολύπλοκο αλλά και πολυδάπανο έργο. Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν έγινε από κάποιον απλά πλούσιο που το αφιέρωσε σε κάποιον ανώνυμο πολίτη έτσι για πλάκα. Έγινε από τον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου την εποχή αυτή: τον Μ.Αλέξανδρο ή την Ολυμπιάδα.
6) Ο σκελετός που βρήκαν δεν έχει ίχνη σάρκας-όπως ισχυρίζονται-άρα δεν είναι μουμιοποιημένος, άρα δεν ανήκει στο Μ.Αλέξανδρο, άρα ανήκει σε κάποιο κοινό θνητό. Πράγματι αν ήταν ΒΑΣΙΛΙΑΣ ή έστω κάποιος μεγάλος στρατηγός, τότε σύμφωνα με το Μακεδονικό ταφικό έθιμο, όπως πολύ σωστά επεσήμανε και ο Βελόπουλος, έπρεπε να έχει αποτεφρωθεί και τοποθετηθεί σε χρυσή λάρνακα. Ο συγκεκριμένος λοιπόν νεκρός είναι απλά κάποιος πολίτης της σειράς ή ανώνυμος οπλίτης που θάφτηκε στο συγκεκριμένο σημείο, μόνο και μόνο για να παραπλανήσει τους επίδοξους τυμβωρύχους και να σταματήσουν το ψάξιμο. Αυτό μου υπαγορεύει εμένα η απλή λογική. Αυτό σκέφτηκε και η Ολυμπιάδα!!!
Ο νεκρός λοιπόν βασιλιάς, ο Μ.Αλέξανδρος, για τον οποίο χτίστηκε ο τάφος, βρίσκεται σε άλλο σημείο του τύμβου, το οποίο αρνούνται να ψάξουν: Κάτω από τον υπάρχοντα τάφο ή στο κέντρο του τύμβου, κάτω από το λιοντάρι. Από τις επιγραφές που έχουν βρει-όπως ισχυρίζονται πολλοί-αλλά έχουν εξαφανίσει, γνώριζαν εξ αρχής ότι ήταν ο τάφος του Μ.Αλεξάνδρου. Αλλά για τους προφανείς λόγους, θέλουν να το κουκουλώσουν.
Η Αμφίπολη, σύμφωνα με το Reuters, ανέδειξε το σπουδαίο έργο(!!!) της ελληνίδας αρχαιολόγου, Κατερίνας Περιστέρη. Ανέσκαψε το μεγαλύτερο Μακεδονικό τάφο-με λάθος τρόπο όπως της καταλογίζουν συνάδελφοί της-μόνο το 5% του τύμβου και το υπόλοιπο το άφησε άσκαφτο, το παρέδωσε ανώνυμο στον Ελληνικό λαό, ενώ δεν φωτογράφισε in situ (επί τόπου) ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕ το σκελετό που ισχυρίζεται ότι βρήκε. Αλήθεια γιατί δεν μας έδειξαν ούτε μία φωτογραφία του νεκρού; Τι φοβήθηκαν; Τι μας έκρυψαν;
Ειλικρινά δεν έχω λόγια. Τέτοιο κουκούλωμα, απροκάλυπτο και μας δουλεύουν κι από πάνω, ότι έκαναν καλά τη δουλειά τους. Και πήγαν κάποιοι στη συνέντευξη τύπου και τους χειροκρότησαν αντί να τους γιουχάρουν. Θλίψη και ντροπή νοιώθω γι αυτό το αίσχος που γίνεται στην Αμφίπολη και που θέλουν να το παρουσιάσουν σαν αρχαιολογικό επίτευγμα!!!
Να σας συγχαρούμε λοιπόν για τον ανώνυμο τάφο, ενός κοινού θνητού, που κάποιοι έθαψαν για πλάκα στο μεγαλύτερο, πλουσιότερο και λαμπρότερο μνημείο του Ελληνισμού. Και πάλι μπράβο σας, από όλους εμάς που έχουμε αφιερώσει ανιδιοτελώς τη ζωή μας για την ανάδειξη του Ελληνικού πνεύματος!!!