Mε τα διακριτικά VP –CVI …Ίσως κάποιοι να το είδατε στο Ελ.Βενιζέλο αυτές τις ημέρες
ΕΡΕΥΝΑ : Μάκης Νοδάρος ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ HOT DOC (ΤΕΥΧΟΣ 2)
Πέπλο μυστηρίου καλύπτει το αεροσκάφος τύπου Gulfstream 5 με αριθμό ουράς Ν90ΑΜ αμερικάνικης ιδιωτικής εταιρείας «φάντασμα» , το οποίο εντοπίστηκε τον Αύγουστο του 2006 να σταθμεύει στα αεροδρόμια της Κέρκυρας και της Κεφαλονιάς πριν πετάξει για το Τetermporo των ΗΠΑ. Το συγκεκριμένο φέρεται να είναι ένα από τα αεροσκάφη που χρησιμοποιήθηκε κατά το παρελθόν από την CIA για την μυστική μεταφορά κρατουμένων – υπόπτων για ζητήματα τρομοκρατίας οι οποίοι είχαν απαχθεί παράνομα από διάφορες πόλεις του κόσμου.Το ίδιο αεροσκάφος φέρεται από τους ξένους ερευνητές να είναι εκείνο που επανέφερε στην Αυστραλία από τις φυλακές του Γκουαντάναμο, τον γνωστό έμπορο αλόγων David Hicks που είχε φυλακιστεί επί πέντε χρόνια ως ύποπτος τρομοκρατίας.
Εξι χρόνια μετά τον εντοπισμό του στη χώρα μας και την μάλλον τυχαία φωτογράφησή του στις 12 Αυγούστου 2006 από ιδιώτη στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς , το «HOT DOC» επιχειρεί να ρίξει φως στον σκοτεινό ρόλο του μυστηριώδους αεροσκάφους για το οποίο , οι αρμόδιες Ελληνικές Αρχές όχι μόνο εξακολουθούν να τηρούν σιγή ιχθύος αλλά προσπαθούν ακόμη και σήμερα με παιδαριώδη επιχειρήματα να κρύψουν τις πληροφορίες γι’ αυτό και να σβήσουν τα ίχνη που άφησε στη χώρα μας…
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά :
Στο Αρχείο η υπόθεση
Στις 28 Ιουνίου 2007 ο τότε νομάρχης Κεφαλονιάς – Ιθάκης και νυν περιφερειακός σύμβουλος Διονύσης Γεωργάτος, θορυβημένος από τις πληροφορίες και τα δημοσιεύματα που αναφέρουν τον εντοπισμό του Ν90ΑΜ στη Κεφαλονιά , καταθέτει επίσημα μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κεφαλονιάς όπου αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής :
« Επειδή ως νομάρχης δεν δέχομαι ο νομός μας να γίνεται βάση για τα οποιαδήποτε παιχνίδια της εξωτερικής πολιτικής άλλων κρατών και επειδή δεν δέχομαι ο νομός μας να συμμετάσχει καθ” οιονδήποτε τρόπο στη λαγνεία για την τρομοκρατία που θέλουν να καλλιεργήσουν τα τελευταία χρόνια ξένα κράτη, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των δημοκρατικών μας ελευθεριών, παρακαλώ για τα ακόλουθα»:
Προσγειώθηκε ναι ή όχι το αναφερόμενο ή άλλο αεροσκάφος με άλλα διακριτικά τη συγκεκριμένη ημερομηνία στον αερολιμένα Κεφαλληνίας;
Καταγράφηκε ή όχι η συγκεκριμένη πτήση;
Εάν πραγματοποιήθηκε η πτήση, ποιας εταιρείας ήταν, από πού προερχόταν, ποιος ο προορισμός του και ποιους μετέφερε;
Εχουν πραγματοποιηθεί άλλες πτήσεις στο αεροδρόμιό μας άλλες ημερομηνίες παρόμοιες με την προαναφερόμενη;
Γιατί αποσιωπήθηκε το γεγονός και ποιοι Δημόσιοι Λειτουργοί είναι υπεύθυνοι;»
Η εισαγγελέας Κεφαλονιάς – Ιθάκης Βασιλική Αργύρη λαμβάνει την ΒΜ: Α2007/1174 μηνυτήρια αναφορά αλλά – με βάση το έγγραφο που έχει στην διάθεσή του το «HOT DOC» – περίπου ένα χρόνο μετά, στις 22 Ιουλίου 2008 θέτει την υπόθεση στο Αρχείο.
Διαλεύκανε άραγε όλες τις πτυχές της υπόθεσης η εισαγγελικός λειτουργός; Ακολούθησε την ίδια διαδρομή της έρευνας που πραγματοποιήσαμε ; Κι αν ναι τα στοιχεία που βρήκε οδήγησαν τελικά στο κλείσιμο της υπόθεσης ;
Η φωτογραφία ντοκουμέντο του «αεροσκάφους – φάντασμα»
Ελάχιστες ημέρες μετά την μηνυτήρια αναφορά του κ. Γεωργάτου ,στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.11aviation.com/gr_PhotosLarge.php?fun=enlarge&PhotoID=214 , ανεβαίνει η φωτογραφία του συγκεκριμένου αεροσκάφους με όλα τα σχετικά στοιχεία : Airline: Time Works Leasing Date: 12/8/2006 Registration: Ν90ΑΜ Aircraft Type: Gulfstream G-V Location: Kefalonia, Greece (LGKF/EFL). Την φωτογράφηση την κάνει ο Μ.Γ. Σήμερα η συγκεκριμένη φωτογραφία έχει αποσυρθεί για άγνωστους λόγους από την ιστοσελίδα.
Όμως ίδια φωτογραφία – ντοκουμέντο όμως μετά από αναζήτηση εντοπίστηκε προ ημερών στη ιστοσελίδα : www.airliners.net. Στην περιοχή «αναζήτηση» της ιστοσελίδας αν τοποθετηθεί ο «αριθμός ουράς» του μυστηριώδους αεροσκάφους δηλαδή N90AM , εμφανίζονται διάφορες φωτογραφίες του σε που ελήφθησαν σε δεκατρία σημεία του κόσμου μεταξύ των οποίων και εκείνη της 12ης Αυγούστου 2006 στη Κεφαλονιά.
Στα Foroums της www.airliners.net. μπορεί κάποιος να βρει πολύ σημαντικές πληροφορίες για τα ταξίδια και τον σκοτεινό ρόλο του περίεργου αεροσκάφους.
Τα …περίεργα της έρευνας και τα «διαγραμμένα» Αρχεία
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στο «HOT DOC» η αερολιμενάρχης Κεφαλονιάς Μαρία Δούνα, το Ν90ΑΜ προσγειώθηκε στο τοπικό πολιτικό αεροδρόμιο στις 7.34 π.μ. της 11.8.2006 προερχόμενο από την Κέρκυρα και έχοντας δύο επιβάτες. Την επόμενη ημέρα στις 12.05 μ.μ. το συγκεκριμένο αεροσκάφος αφού παρέλαβε 12 άτομα και ένα ανήλικο παιδί απογειώθηκε με προορισμό το Teterboro των ΗΠΑ !
« Ήμουν βάρδια εκείνη την ημέρα και απ’ ότι θυμάμαι δεν μου κίνησε κάτι την περιέργεια σε αυτό το αεροσκάφος . Από τον κατάλογο των επιβατών που έχουμε δεν διακρίνεται αν αυτοί ήσαν άνδρες ή γυναίκες και τι εθνικότητας ήταν γιατί απλά έχουμε τσεκάρει ονόματα και όχι αναλυτικά τα στοιχεία των διαβατηρίων τους » – ανέφερε η κ. Δούνα.
Στην προσπάθειά μας να εντοπίσουμε περισσότερα για το «αεροσκάφος φάντασμα» , απευθυνόμαστε στους αρμόδιους του πολιτικού αεροδρομίου της Κέρκυρας . Στο νησί όπου όπως είναι γνωστό εδρεύει και ένα από τα σημαντικά κλιμάκια της ΕΥΠ.
Κι έτσι αρχίζουν τα περίεργα της έρευνας μας …
Οι αρμόδιοι μας διαβεβαιώνουν αρχικά ότι θα ψάξουν το θέμα στα αρχεία τους και θα μας δώσουν περισσότερα στοιχεία. Μερικές ώρες αργότερα μας ενημερώνουν ότι στο αρχείο τους δεν υπάρχει κανένα στοιχείο για το συγκεκριμένο αεροσκάφος και την προσγείωσή του εκεί , διότι αυτά – όπως λένε – είχαν διαγραφεί (έτσι προβλέπει ο νόμος και συνεπώς δεν μπορεί να βρεθεί τίποτα…
Στην συνέχεια απευθυνόμαστε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στο Τμήμα Εθνικών και Αλλοδαπών Αερομεταφορέων , όπου κι εκεί συναντούμε περίεργες αντιδράσεις…
Αφού ενημερώνουμε τον αρμόδιο υπάλληλο για το θέμα της διαγραφής των αρχείων στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, ζητάμε να μας πει με βάση τα στοιχεία που διαθέτει στους ηλεκτρονικούς της υπολογιστές η ΥΠΑ , για την άφιξη του «αεροσκάφους – φάντασμα» στη Κέρκυρα τον Αύγουστο του 2006 , τον αριθμό των επιβατών του και πληρώματος και τον τόπο από τον οποίον είχε έρθει στη χώρα μας.
Ο αρμόδιος υπάλληλος μας ζητά ένα χρονικό περιθώριο λίγων ωρών προκειμένου να βρει τα στοιχεία που του ζητάμε αλλά … Είκοσι τέσσερις ώρες αργότερα μας ενημερώνει ότι δεν μπόρεσε να βρεί κανένα στοιχείο για το συγκεκριμένο αεροσκάφος διότι και της ΥΠΑ τα αρχεία είχαν διαγραφεί!
Η αλλαγή κωδικών «ουράς» και μια εταιρεία …φάντασμα !
Η συνέχεια της έρευνας δείχνει ότι το Ν90ΑΜ που πέρασε το 2006 από τη χώρα μας , είναι πράγματι ένα «αεροσκάφος – φάντασμα» που χρησιμοποιήθηκε από την CIA σε απόρρητες αποστολές .
Ξένοι ερευνητές στο Διαδίκτυο αποκαλύπτουν ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος άλλαξε κατά το παρελθόν τρεις φορές τον κωδικό του μέχρι να καταλήξει στο Ν90ΑΜ… Όπως αναφέρεται αρχικά πετούσε με τα διακριτικά Ν592GA και αργότερα με τα διακριτικά VP –CVI …
Ένα ακόμα στοιχείο γύρω από το αυτό το περίεργο αεροσκάφος είναι ότι η εταιρεία στην οποία ανήκει η Time Works Leasing LLC , είναι ουσιαστικά μια εταιρεία «φάντασμα» που χαρακτηρίζεται εταιρεία – προκάλυψη της CIA καθώς δεν υπάρχει τίποτα γι’ αυτή στο Διαδίκτυο ούτε διαθέτει έστω μια τυπική ιστοσελίδα , αν και φέρεται ως εταιρεία ενοικίασης του μυστηριώδους αεροσκάφους .
64…στάσεις αεροσκαφών της CIA στη χώρα μας
Το ζήτημα των πτήσεων και της παραμονής στη χώρα μας αεροσκαφών της CIA που σχετίζονταν με τις απαγωγές και τις μεταφορές κρατουμένων υπόπτων για ζητήματα τρομοκρατίας , απασχόλησε επίσημα την Διεθνή Αμνηστία . Στις 19 Ιουλίου 2010 εκπρόσωποι της οργάνωσης στη χώρα μας συναντήθηκε με τον τότε Πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας του Ελληνικού Κοινοβουλίου, Μιλτιάδη Παπαιωάννου και επανέλαβε τις θέσεις της σχετικά με την παράδοση κρατουμένων και τη χρήση του ελληνικού εναερίου χώρου και αεροδρομίων από την Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών (Central Intelligence Agency, CIA) των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, στο πλαίσιο των πρακτικών της «παράδοσης κρατουμένων».
Η Διεθνής Αμνηστία – όπως αναφέρει και στην επίσημη ιστοσελίδα της – επισήμανε την απροθυμία και την αδράνεια που έχουν επιδείξει οι ελληνικές πολιτικές και δικαστικές αρχές, παρά τις παραινέσεις και τα ψηφίσματα του Ευρωπαϊκου Κοινοβουλίου, την έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης, τη σχετική έκθεση της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και τις παρεμβάσεις της Διεθνούς Αμνηστίας.
Η οργάνωση κάνει λόγο για 64 συνολικά «στάσεις» που πραγματοποιήθηκαν σε ελληνικούς αερολιμένες από αεροσκάφη που χρησιμοποιούνταν από τη CIA και προέρχονταν από ή είχαν ως προορισμό χώρες που σχετίζονται με κυκλώματα κατ΄ εξαίρεση παραδόσεων και μεταφορές κρατουμένων.
Σημειώνει επίσης ότι ενώ μέχρι τώρα το ελληνικό κράτος έχει δείξει απροθυμία να ασκήσει διώξεις για παραβιάσεις στο όνομα του «πολέμου κατά της τρομοκρατίας», του οποίου ηγούνται οι ΗΠΑ, τον Νοέμβριο του 2009, ένα ιταλικό δικαστήριο καταδίκασε 22 υπαλλήλους της CIA, έναν αξιωματούχο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ και δύο Ιταλούς πράκτορες των στρατιωτικών μυστικών υπηρεσιών για την ανάμιξή τους σε απαγωγή το 2003. Η εισαγγελία του Μιλάνου επέβαλε το νόμο, παρά την πίεση που ασκήθηκε από την ίδια της την κυβέρνηση να αποσύρει την υπόθεση και παρότι κανείς από τους πράκτορες των ΗΠΑ δεν συνελήφθη ποτέ, ούτε παρουσιάστηκε στο δικαστήριο.
Στο θέμα των πτήσεων και των σταθμεύσεων αεροσκαφών της CIA στη χώρα μας αναφέρεται και η έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την Ελλάδα (2007) όπου σημειώνονται τα εξής :
Ελλάδα – 129. (Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο) σημειώνει τις 64 στάσεις που πραγματοποίησαν σε ελληνικούς αερολιμένες αεροσκάφη που χρησιμοποιούνταν από τη CIA και εκφράζει τη σοβαρή ανησυχία του σχετικά με το σκοπό των εν λόγω πτήσεων που προέρχονταν από ή είχαν προορισμό χώρες που σχετίζονται με κυκλώματα κατ εξαίρεση παραδόσεων και μεταφορές κρατουμένων· εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για τις στάσεις που πραγματοποίησαν στην Ελλάδα αεροσκάφη που έχει αποδειχθεί ότι χρησιμοποιήθηκαν από τη CIA, σε άλλες περιπτώσεις, για τις κατ’ εξαίρεση παραδόσεις των Bisher Al-Rawi, Jamil El-Banna, Abou Elkassim Britel, Khaled El-Masri, Binyam Mohammed και Maher Arar και για την απέλαση των Ahmed Agiza και Mohammed El-Zari·
ΣΗΜΕΙΑ ΟΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ N90AM
18.2.2000 – Τενερίφη – Κανάρια Νησιά
25.7.2000 - RAF Northolt – Ηνωμένο Βασίλειο
26.6.2002 - Βρυξέλες – Βέλγιο
14.6.2003 - Le Boyrget – Παρίσι Γαλλία
Ιούλιος 2003 – Φάρο – Πορτογαλία
23.9.2003 – Λούτον – Ηνωμένο Βασίλειο
26.9.2003 – Δουβλίνο – Ιρλανδία
12.1.2004 – Tempelhof – Βερολίνο – Γερμανία
13.1.2004 – Λούτον – Ηνωμένο Βασίλειο
14.1.2004 - Tempelhof – Βερολίνο – Γερμανία
14.1.2004 - Μόναχο – Γερμανία
23.1.2004 – Λόγκ Μπίτς – Καλιφόρνια ΗΠΑ
24 και 25.9.2004 – Σαν Φρανσίσκο ΗΠΑ
1.12.2004 - Λούτον Ηνωμένο Βασίλειο
10.4.2005 – Μόναχο – Γερμανία
10.5. 2005 – Μόναχο Γερμανία
12.8.2006 – Αργοστόλι Κεφαλονιά Ελλάδα
13.11.2006 – Φιλαδέλφεια ΗΠΑ
12.1.2007 - Φορτ Λοντερντεϊλ
25.2.2007 - Λας Βέγκας Νεβάδα ΗΠΑ
2.3.2008 - Florianopolis – Herclio Βραζιλία
9.9.2008 - Γκράτς – Αυστρία
apokalypseis.com