Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Mέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης με δολοφόνους.

Συγκλονιστικές πληροφορίες και ντοκουμέντα για την εγκληματική δράση της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας (ΤΗΚ) φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας ο καλός ιστότοπος AviationLive. To ημερολόγιο γράφει 26 Μαρτίου 1994 όταν πάνω από τα κουρδικά χωριά Kuşkonar και Koçağılı της επαρχίας Sirnak εμφανίζεται ελικόπτερο της Στρατοχωροφυλακής (JİTEM) και ακολουθεί χαμηλή διέλευση αεροσκαφών F-4 και F-16 της ΤΗΚ. Τα αεροσκάφη επανέρχονται και βομβαρδίζουν τα δύο χωριά, αφήνοντας πίσω τους 38 πολίτες νεκρούς, 15 εκ των οποίων ανήλικα παιδιά και βρέφη.
Η εισαγγελική έρευνα των τουρκικών αρχών διαρκεί 10 ολόκληρα χρόνια και μπαίνει στο αρχείο, αποδίδοντας το συμβάν σε ενέργειες του PKK. Οι κάτοικοι που επέζησαν της βάρβαρης επίθεσης αποφασίζουν τον Οκτώβριο του 2004 να κινηθούν νομικά και αναθέτουν την υπόθεση στο δικηγόρο Tahir Elçi. Το 2006, ο γενικός εισαγγελέας του Diyarbakir, Haki Çeliker, δηλώνει αναρμόδιος και παραδίδει την υπόθεση στη στρατιωτική δικαιοσύνη. Με την ίδια αιτιολογία, η υπόθεση της φονικής αεροπορικής επιδρομής στο Uludere της επαρχίας Sirnak που κόστισε τη ζωή σε 35 πολίτες κουρδικής καταγωγής, στη πλειοψηφία τους μεταξύ 16 και 20 ετών, παραδόθηκε προ ημερών στη στρατιωτική δικαιοσύνη.
Τον περασμένο Μάρτιο, ο δικηγόρος Tahir Elçi δίνει στη δημοσιότητα τα παρακάτω έγγραφα:

BJb-W72CIAALL8M.jpg large
Η 2η Τακτική Αεροπορική Διοίκηση (2’inci Hava Kuvvetleri Komutanlığı) αρνείται με έγγραφό της που φέρει ημερομηνία 5/11/2008 την όποια δραστηριότητα στην επαρχία Sirnak την επίμαχη ημέρα.

 Η επίσημη απάντηση του Υπουργείου μεταφορών ( πιθανότατα βάση στοιχείων από τις NOTAM ) έρχεται σε αντίθεση με αυτή της THK καθώς αναφέρει πως την 26η Μαρτίου του 1994 η αεροπορία πραγματοποίησε δύο πτήσεις δυτικά και βορειοδυτικά αντίστοιχα, σε απόσταση 10 ΝΜ από την πόλη Sirnak ( όση και η απόσταση από το Koçağılı ). Το υπόλοιπο : http://www.aviationlive.org/2013/06/blog-post_843.html#ixzz2WPUmZRdj Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives
Η επίσημη απάντηση του Υπουργείου Μεταφορών που διαψεύδει τους ισχυρισμούς της 2ης Τακτικής Αεροπορικής Διοίκησης και αναφέρει πως την 26η Μαρτίου 1994 η ΤΗΚ πραγματοποίησε δύο πτήσεις δυτικά και βορειοδυτικά αντίστοιχα, σε απόσταση 10ΝΜ από την πόλη Sirnak ( όση και η απόσταση από το Koçağılı).
 Η επίσημη απάντηση του Υπουργείου μεταφορών ( πιθανότατα βάση στοιχείων από τις NOTAM ) έρχεται σε αντίθεση με αυτή της THK καθώς αναφέρει πως την 26η Μαρτίου του 1994 η αεροπορία πραγματοποίησε δύο πτήσεις δυτικά και βορειοδυτικά αντίστοιχα, σε απόσταση 10 ΝΜ από την πόλη Sirnak ( όση και η απόσταση από το Koçağılı ). Το υπόλοιπο : http://www.aviationlive.org/2013/06/blog-post_843.html#ixzz2WPUmZRdj Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives
Οι καταγεγραμμένες πτήσεις της ΤΗK. Στα καθήκοντα ημέρας αναφέρεται επιτυχής (sonuç) έκβαση της αποστολής…
Από το παραπάνω έγγραφο προκύπτει ότι δύο ζεύγη αεροσκαφών F-4 και F-16 βρισκόταν στον αέρα τη χρονική στιγμή που επλήγησαν τα κουρδικά χωριά και έφεραν αναρτημένες βόμβες γενικής χρήσης Mk-82 και Mk-83. Tα χαρακτηριστικά κλήσης (callsign) προδίδουν τις Μοίρες των μαχητικών αεροσκαφών: Τα δύο F-4 Phantom ανήκαν στην 111 Filo “Panter” ενώ τα δύο F-16 ανήκαν στην 192 Filo “Kaplan” που επιχειρούσε τότε με Block 40.

Λίστα με τους νεκρούς και τους τραυματίες κάθε χωριού, ανάμεσα τους βρίσκονται και 15 παιδιά. Από το 1988, οι δυνάμεις ασφαλείας του Τουρκικού κράτους ευθύνονται για το θάνατο 472 παιδιών. Το υπόλοιπο : http://www.aviationlive.org/2013/06/blog-post_843.html#ixzz2WPYiLknE Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives
Ο κατάλογος με τους νεκρούς και τραυματίες του κάθε χωριού, ανάμεσα στους οποίους και 15 ανήλικα παιδιά και βρέφη. Oι δυνάμεις ασφαλείας του τουρκικού κράτους ευθύνονται για το θάνατο 472 παιδιών από το 1988.

Εξαιρετική έρευνα από το AviationLive.
 strategyreports.wordpress.com