Στο ΠΝ ετοιμάζονται να “φορέσουν” πετάλια και δυναμό στα υποβρύχια 209 αφού οι μπαταρίες στο “παρά πέντε” πάλι δεν υπογράφτηκαν. Λόγω ανασχηματισμού αυτή τη φορά!
Η ιστορία μοιάζει με φαρσοκωμωδία. Και θα εξηγήσουμε το γιατί. Η υπόθεση ως γνωστόν αρχίζει από το 2008 οπότε και θα έπρεπε να έχουν αντικατασταθεί οι μπαταρίες. Τις οποίες κατασκευάζει ελληνική εταιρεία,η Sunlight για να λέμε τα πράγματα με τ΄ όνομά τους.
Η ιστορία μοιάζει με φαρσοκωμωδία. Και θα εξηγήσουμε το γιατί. Η υπόθεση ως γνωστόν αρχίζει από το 2008 οπότε και θα έπρεπε να έχουν αντικατασταθεί οι μπαταρίες. Τις οποίες κατασκευάζει ελληνική εταιρεία,η Sunlight για να λέμε τα πράγματα με τ΄ όνομά τους.
Ήταν ακριβή η προσφορά της,υπήρχαν προβλήματα με τον όποιο ανταγωνισμό υπήρχε κατά περιόδους το μόνο βέβαιο είναι ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις “γαλάζιες και πράσινες” δεν κατάφεραν να δώσουν λύση σ΄ ένα απλούστατο για οποιαδήποτε χώρα του πλανήτη γη: να αντικαταστήσουν τις ληγμένες μπαταρίες στα υποβρύχια του στόλου τους!
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι η ελληνική εταιρεία έχει ποσοστό επιτυχίας στους διαγωνισμούς που συμμετέχει σε ποσοστό πάνω από 70% έχοντας τοποθετήσει μπαταρίες σε υποβρύχια της
Ιταλίας, Γερμανίας, Πολωνίας, Πορτογαλίας, Ελλάδα, Ολλανδίας, Περού, Ουκρανίας, Αιγυπτου, Πακιστάν, Νότια Αφρικής ,Κορέας και φυσικά στην Ελλάδα παλιότερα. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι η ελληνική εταιρεία έχει ποσοστό επιτυχίας στους διαγωνισμούς που συμμετέχει σε ποσοστό πάνω από 70% έχοντας τοποθετήσει μπαταρίες σε υποβρύχια της
Την προηγούμενη εβδομάδα υπέγραψε νέο συμβόλαιο με το Ολλανδικό Υπουργείο Άμυνας.
Το λογικό ερώτημα λοιπόν είναι ότι αφού δεν μπορούμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα στο οποίο υπάρχει και ελληνική λύση -αν μας κάνει- τι μπορούμε να περιμένουμε για τα πιο πολύπλοκα;
onalert.gr