Μέσα από άρθρο που δημοσιεύθηκε σε ένα σοβαρό
επιστημονικό περιοδικό για Εβραίους διανοούμενους, το ‘Jewish Quarterly’, ο Εβραίος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Aberdeen
στη Μεγάλη Βρετανία, Nathan Abrams, υπερηφανεύεται ότι οι Εβραίοι ήταν
η κινητήρια δύναμη της σύγχρονης βιομηχανίας του πορνό και ότι τα κίνητρά τους
ήταν εν μέρει να καταστρέψουν τα ήθη των «εθνικών» (μη
Εβραίων).Γράφει για αυτό ο David Duke στο
“Jewish Supremacism” (2007):
Ο Abrams δείχνει πώς η διαφθορά και ο εξευτελισμός των
«εθνικών» και της χριστιανικής ηθικής αποτελούσε (και αποτελεί;) πρωταρχικό μέρος των κινήτρων των
Εβραίων για την εκ προθέσεως μόλυνση της κοινωνίας των «εθνικών» με την
πορνογραφία.
«….Ο μόνος λόγος που οι Εβραίοι είναι στην πορνογραφία
είναι ότι πιστεύουμε ότι ο Χριστός είναι αηδία. Ο Καθολικισμός είναι αηδία. Δεν πιστεύουμε στην εξουσία", λέει ο Εβραίος Al Goldstein, εκδότης του πορνοπεριοδικού ‘Screw’.
Η πορνογραφία έτσι γίνεται ένας τρόπος για να μολυνθεί ο Χριστιανισμός και ο πολιτισμός, καθώς διεισδύει στην καρδιά της Αμερικής…..».
είναι ότι πιστεύουμε ότι ο Χριστός είναι αηδία. Ο Καθολικισμός είναι αηδία. Δεν πιστεύουμε στην εξουσία", λέει ο Εβραίος Al Goldstein, εκδότης του πορνοπεριοδικού ‘Screw’.
Η πορνογραφία έτσι γίνεται ένας τρόπος για να μολυνθεί ο Χριστιανισμός και ο πολιτισμός, καθώς διεισδύει στην καρδιά της Αμερικής…..».
Προφανώς, δεν υπάρχουν άρθρα στα εβραιοκρατούμενα αμερικάνικα μέσα μαζικής ενημέρωσης που να εκθέτουν το εβραϊκό "προαιώνιο μίσος" εναντίον των «εθνικών» από τους προαγωγούς της πορνογραφικής διαφθοράς. Ο Abrams μάλιστα την συνδέει με τις ρίζες της επαναστατικής αυτής εβραϊκής επίθεσης στις ευρωπαϊκές αξίες.
«…Ο Βίλχελμ Ράιχ, ο Herbert Marcuse και ο Πολ Γκούντμαν αντικατέστησαν τον Μαρξ, τον Λένιν
και τον Τρότσκι..».
Παρατηρήστε ότι όλοι που αναφέρονται: Ράιχ, Μαρκούζε,
Γκούντμαν, Μαρξ, Τρότσκι, Λένιν και Φρόιντ είναι Εβραίοι. Από τον Φρόιντ έως τον
Goodman, όλοι αντιπροσωπεύουν μια εβραϊκή επανάσταση ενάντια στις παραδοσιακές
ευρωπαϊκές αξίες και την ηθική.
Το πορνό δεν είναι πλέον σαν εκείνο της δεκαετίας του
1950 με αισθησιακές εικόνες γυμνών γυναικών σε μια ερημική παραλία. Έχει
διαποτιστεί με σαδισμό, μαζοχισμό, κοπρολαγνεία, ακόμα και σεξουαλική
κακοποίηση, βιασμό και φόνο μικρών παιδιών. Νομίζω ότι αυτό το είδος της
άρρωστης εγκληματικής δραστηριότητας, στην οποία υπάρχει τόσο μεγάλη
εκμετάλλευση, τόσο υποτίμηση του ανθρώπου και τόσο εξύψωση της ανθρώπινης
διαστροφής, θα πρέπει να καταπολεμηθεί από το νόμο.
Triple-exthnics: Ο Nathan Abrams*
για τους Εβραίους στην αμερικανική βιομηχανία πορνό
‘Jewish Quarterly’, Χειμώνας 2004
Λίγα έχουν ειπωθεί για την συμμετοχή των Εβραίων στην
‘βρώμικη’ ξαδέλφη του Χόλιγουντ, την κινηματογραφική βιομηχανία πορνό. Ίσως
προτιμάμε να προσποιούμαστε ότι κάτι τέτοιο δεν υπήρχε, αλλά δεν μπορούμε να
αποφύγουμε το κοσμικό γεγονός ότι οι Εβραίοι έχουν παίξει (και συνεχίζουν να
παίζουν) ένα δυσανάλογα μεγάλο ρόλο σε όλη την βιομηχανία ταινιών «για ενήλικες»
στην Αμερική.
Η εβραϊκή ανάμιξη στην πορνογραφία έχει μια μακρά
ιστορία στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς οι Εβραίοι βοήθησαν να μετατρέψουν μια
υποκουλτούρα του περιθωρίου σε αυτό που έχει γίνει ένα κύριο συστατικό του
αμερικάνικου life style.
Οι «πιονέροι»
Η εβραϊκή δραστηριότητα στη βιομηχανία του πορνό
χωρίζεται σε δύο (ενίοτε επικαλυπτόμενες) ομάδες: τους
πορνοβιομήχανους/πορνογράφους και τους πορνοστάρ. Αν και οι Εβραίοι αποτελούν
μόνο το δύο τοις εκατό του αμερικανικού πληθυσμού, έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο
στην πορνογραφία. Πολλοί αντιπρόσωποι της Erotica
στο εμπόριο βιβλίων μεταξύ 1890 και 1940 ήταν μετανάστες Εβραίοι γερμανικής
προέλευσης. Σύμφωνα με τον Jay
A. Gertzman, συγγραφέα
του ‘Bookleggers and Smuthounds: The
Trade in Erotica,
1920-1940’ (Philadelphia: University of Pennsylvania Press, 1999), οι Εβραίοι ήταν κυρίαρχοι στη διανομή της
gallantiana [φαντασίας σε ερωτικά θέματα και βιβλία
με πρόστυχα αστεία και μπαλάντες], στα avant-garde σεξουαλικά μυθιστορήματα, στην σεξολογία και στο
‘βρώμικο’ υλικό».
Στη μεταπολεμική εποχή, ο πιο διαβόητος πορνοβιομήχανος
ήταν ο Reuben Sturman, ο λεγόμενος «Γουόλτ Ντίσνευ του πορνό». Σύμφωνα
με το αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης, σε όλη τη δεκαετία του 1970 ο Sturman ήλεγχε το μεγαλύτερο μέρος της πορνογραφίας που
κυκλοφορούσε στη χώρα. Γεννημένος το 1924, ο Sturman
μεγάλωσε στην ανατολική πλευρά του Κλήβελαντ. Αρχικά, πουλούσε κόμιξ και
περιοδικά, αλλά όταν διαπίστωσε ότι τα πορνοπεριοδικά έβγαζαν είκοσι φορές
περισσότερα έσοδα από τα κόμιξ, ασχολήθηκε αποκλειστικά με το πορνό, παράγοντας
δικά του περιοδικά και δημιουργώντας καταστήματα λιανικής πώλησης.
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1960, ο Sturman ήταν στην κορυφή των διανομέων περιοδικών για ενήλικες
και από τα μέσα της δεκαετίας του '70 είχε στην κατοχή του πάνω από 200
βιβλιοπωλεία πορνοβιβλίων. Ο Sturman εισήγαγε επίσης την
«καινοτομία» στο παραδοσιακό ‘Peepshow’(δηλ. ‘μπανιστήρι’) (συνήθως ένα σκοτεινό δωμάτιο
με μια μικρή έγχρωμη τηλεόραση στην οποία ο θεατής μπορούσε να δει X-rated βίντεο). Λεγόταν ότι ο Sturman δεν έλεγχε απλώς την βιομηχανία του πορνο-θεάματος.
Ήταν H βιομηχανία. Τελικά καταδικάστηκε για φοροδιαφυγή και άλλα εγκλήματα, και
πέθανε ντροπιασμένος στη φυλακή το 1997. Ο γιος του, ο David, συνέχισε την οικογενειακή επιχείρηση.
Η σύγχρονη ‘ενσάρκωση’ του Sturman είναι ένας 43χρονος Εβραίος από το Cleveland, ο Steven Hirsch, ο οποίος έχει
χαρακτηριστεί ως «ο Donald Trump του πορνό». Η σχέση μεταξύ των δύο είναι ο πατέρας του
Steve, ο Fred, ο οποίος ήταν
χρηματιστής για τον Sturman.
Σήμερα ο Hirsch διευθύνει την ‘Vivid
Entertainment Group’, η οποία έχει ονομασθεί ‘η Microsoft του κόσμου του πορνό’, η κορυφαία παραγωγός των
«ενήλικων» ταινιών στις ΗΠΑ. Η ειδικότητά του ήταν να εισάγει ενσωμάτωση
τεχνικών μάρκετινγκ στην επιχείρηση πορνό. Πράγματι, Vivid μοιάζει στο σύστημα στούντιο του Χόλυγουντ της δεκαετίας
του 1930 και του 1940, ιδιαίτερα στην αποκλειστικότητα των συμβολαίων των
πορνοστάρ που προσλαμβάνονται και προωθούνται από τον Hirsch. Η Vivid
ήταν το αντικείμενο του πίσω από-τις-σκηνές reality από το Βρετανικό κανάλι Channel 4.
Ωραία εβραϊκά κορίτσια και
αγόρια
Οι Εβραίοι αποτελούσαν την πλειοψηφία των κορυφαίων
ανδρών πορνοστάρ, καθώς και ενός σημαντικού αριθμού γυναικών σε ταινίες πορνό
της δεκαετίας του 1970 και του '80. Ο κυρίαρχος Εβραίος είναι ο Ron Jeremy. Γνωστός στο εμπόριο ως «ο σκαντζόχοιρος», ο Jeremy είναι ένας από τους μεγαλύτερους πορνοστάρ της
Αμερικής. Ο 51χρονος Jeremy μεγάλωσε σε μια ανώτερη
μεσαία τάξη εβραϊκής οικογένειας στο Flushing του Queens, και έκτοτε έχει εμφανιστεί σε περισσότερες από 1.600
πορνοταινίες, καθώς και έχει γυρίσει πάνω από 100.
Ο Jeremy πέτυχε να γίνει μια
«μορφή» στην Αμερική, ένας ήρωας για τους άνδρες όλων των ηλικιών, Εβραίους και
αλλόφυλλους - αυτός ο ‘nebbischy’ (συνεσταλμένος, αφελής), χοντρός, τριχωτός,
άσχημος άντρας που κοιμάται με δεκάδες όμορφες γυναίκες. Παρουσιάζει μια εικόνα
ενός σύγχρονου Βασιλιά Δαβίδ (sic), ένας Εβραίος που αντικαθιστά τους
παραδοσιακούς ήρωες της εβραϊκής κουλτούρας. Όχι βέβαια κανένας μελετητής του
Ταλμούδ. Το "θρυλικό" του όνομα πρόσφατα εδραιώθηκε με την κυκλοφορία ενός πορνο-αφιερώματος για τη ζωή του, ‘Porn Star:
The Legend of Ron Jeremy’.
Ο επόμενος είναι ο Seymore Butts, με κανονικό όνομα Adam Glasser, εντελώς αντίθετος από τον
Jeremy: νέος, ωραίος και γυμνασμένος. Ο 39χρονος Εβραίος
από την Νέα Υόρκη Glasser, άνοιξε γυμναστήριο το 1991
στο Λος Άντζελες. Αφού είδε ότι κανείς δεν ερχόταν, δανείστηκε μια κάμερα για 24
ώρες, πήγε σε ένα στριπτιτζάδικο, προσέλαβε μια κοπέλα και πήγε στο γυμναστήριο
όπου και ξεκίνησε γυρίσματα.
Μέσα σε λίγα χρόνια, ο Seymore έγινε ένα από τα μεγαλύτερα
ονόματα στην πορνοβιομηχανία. Ως «βασιλιάς του αντισυμβατικού στυλ» (με κάμερες
χεριού, ψευδαίσθηση αυθορμητισμού και χαμηλής τεχνολογίας αισθητική ώστε να
υπονοεί ρεαλισμό), είναι σήμερα ίσως ο πιο διάσημος Εβραίος μεγιστάνας
πορνό.
Η Seymore
Inc, η εταιρεία παραγωγής του, κυκλοφορεί περίπου
36 έργα ετησίως, οι περισσότερα από αυτά δίνουν λιγότερο από $ 15.000, έκαστο. Ο
Glasser απασχολεί 12 άτομα, συμπεριλαμβανομένης της
μητέρας του και του ξαδέρφου του Stevie, έχει ακόμη και
το δικό του reality στην TV
(επίσης προβάλλεται από το Channel 4), μια σαπουνόπερα
που ονομάζεται ‘Family Business’, η οποία όταν ξεκινάει δείχνει την φωτογραφία του
‘Μπαρ Μιτσβά’ (θρησκευτική εορτή
ενηλικίωσης) του Glasser.
Σε αναζήτηση χρημάτων
Οι Εβραίοι ασχολήθηκαν με τη βιομηχανία πορνό για τους
ίδιους ακριβώς λόγους που οι ομόθρησκοί τους ασχολήθηκαν με το Χόλιγουντ.
Τους προσέλκυσε ένας κλάδος κυρίως επειδή τους δεχόταν. Το ότι ήταν νέος σήμαινε
ότι περιοριστικά εμπόδια δεν είχε ακόμη τεθεί, όπως σε τόσους άλλους τομείς της
αμερικανικής ζωής. Στο πορνό, δεν υπήρχε διάκριση
εναντίον των Εβραίων.
Κατά τις αρχές του εικοστού αιώνα, ένας επιχειρηματίας
δεν απαιτούσε μεγάλα χρηματικά ποσά για να κάνει μια αρχή στο χώρο του
κινηματογράφου. Ο κινηματογράφος θεωρήθηκε ένα εύκολο επιχείρημα. Στην
επιχείρηση του πορνό, ήταν εξίσου εύκολο να προχωρήσεις. Το μόνο που χρειαζόσουν
ήταν ένας προβολέας, η οθόνη και μερικές καρέκλες.
Καθώς δεν ήταν δεμένοι με το στάτους κβο και δεν είχαν
τίποτα να χάσουν από την καινοτομία, οι Εβραίοι ήταν ανοιχτοί σε νέους τρόπους
επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ο Gertzman εξηγεί ότι
«οι Εβραίοι, όταν βρέθηκαν να αποκλείονται από ένα πεδίο προσπαθειών, στράφηκαν
σε ένα επάγγελμα στο οποίο θα μπορούσαν να αισθανθούν τελικά ότι αναπτύσσονται
μέσω της συνεργασίας με τους συναδέλφους τους σε μια κοινότητα προσπάθειας ...
Οι Εβραίοι ήταν περήφανοι για τις ικανότητές τους και την ιδιοσυγκρασία
τους".
Η επιχείρηση ψυχαγωγίας ενηλίκων απαιτούσε κάτι που οι
Εβραίοι κατείχαν σε αφθονία: ‘chutzpah’ (θράσος). Οι πρώτοι Εβραίοι πορνογράφοι ήταν
ιδιοφυΐες του εμπορίου και φιλόδοξοι επιχειρηματίες των οποίων η αντοχή, η
ευφυΐα και η απεριόριστη αυτοπεποίθηση ήταν υπεύθυνες για τις επιτυχίες
τους.
Φυσικά, ο μεγάλος αριθμός των Εβραίων στο πορνό ήταν κυρίως από την επιθυμία τους να κάνουν κέρδη. Ακριβώς όπως με οι ομόλογοί τους στο Χόλιγουντ. Ο διευθυντής της αμερικανοεβραϊκής ADL, Abraham H. Foxman σχολίασε, «οι Εβραίοι που μπήκαν στη βιομηχανία αυτή το 'καναν επειδή κυνηγούσαν το αμερικάνικο όνειρο».
Κοσμικό σεξ
Όπως και οι mainstream ομόλογοί τους, οι Εβραίοι που μπήκαν στο κόσμο του πορνό δεν
ήταν συνήθως εκπρόσωποι της θρησκευτικής τους ομάδας. Οι περισσότεροι από τους
πορνοστάρ και τους πορνογράφους είναι Εβραίοι πολιτισμικά αλλά όχι θρησκευτικά.
Πολλοί είναι κοσμικοί, Ιουδαίοι μόνο κατ’ όνομα. Ο Sturman, όμως, που αρέσκεται να χαρακτηρίζεται ως Εβραίος -
ήταν γενναιόδωρος ευεργέτης σε εβραϊκές φιλανθρωπίες - και ο σταρ Richard Pacheco κάποτε είπε σε συνέντευξη ότι ήταν μαθητής σε
σχολή για ραβίνους.
Πολύ λίγες, ή και καμία, πορνοταινία, έχει φανερά
Εβραϊκά θέματα, αν και ο Jeremy κάποτε προσπάθησε να
συγκεντρώσει διάφορους Εβραίους πορνοστάρ μαζί για να κάνουν μια kosher ταινία πορνό. Σύμφωνα όμως, με τη ιστοσελίδα της
Παγκόσμιας Ένωσης Εβραίων Φοιτητών : "υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που αναζητούν
εβραϊκό πορνό. Μετά τις λέξεις όπως εβραϊκό ημερολόγιο, εβραϊκή χρονολόγηση,
εβραϊκές γιορτές, έρχεται το «εβραϊκό πορνό» στη λίστα των κορυφαίων
λέξεων-κλειδιά αναζήτησης.
«Σεξουαλικοί αντάρτες»
Υπάρχει άραγε, κάποιος βαθύτερος λόγος, πέρα από τον
απλό οικονομικό, για το γιατί οι Εβραίοι, ασχολήθηκαν με την βιομηχανία του
πορνό; Υπάρχει σίγουρα ένα στοιχείο «εξέγερσης» στην εβραϊκή X-rated συμμετοχή. Το ταμπού και το
απαγορευμένο χρησιμεύει για να καταστήσει κάτι ελκυστικό. Ο λόγος είναι: «όλος ο
αυτός ο κόσμος της απαγορευμένης σεξουαλικότητας, της σεξουαλικότητας των
‘goyim’. . . » (‘Reel Kashrut:
Jewish food in film’, JQ 189 [Spring 2003]).
Σύμφωνα με έναν ανώνυμο που εργάζεται μες τη
πορνοβιομηχανία, γράφει ο E. Michael Jones
στο περιοδικό Culture Wars (Μάιος 2003), "οι άντρες πορνοστάρ στη
δεκαετία του 1980 προέρχονταν από μια κοσμική εβραϊκή ανατροφή ενώ οι γυναίκες από
τα Ρωμαιοκαθολικά σχολεία». Το καθιερωμένο πορνοσενάριο ήταν το
αποτέλεσμα της εβραϊκής φαντασίωσης να κάνεις ‘schtupping’ με μια καθολική ‘shiksa’ (σε ελεύθερη
μετάφραση σημαίνει να ρίχνεις στο κρεβάτι ένα ‘εθνικό’
κορίτσι).
Επιπλέον, ως ορθόδοξος Εβραίος και πορνο-κουτσομπόλης,
ο Luke Ford, εξηγεί στην ιστοσελίδα του (lukeford.net): 'Το πορνό είναι απλά
μια έκφραση εξέγερσης ενάντια στα στάνταρς, ενάντια στην πειθαρχημένη ζωή της
υπακοής στο Τορά, που σηματοδοτεί τον Εβραίο που ζει τον Ιουδαϊσμό. " Είναι
επίσης μια εξέγερση εναντίον των (μεσοαστών) γονιών που επιθυμούν τα παιδιά τους
να γίνουν δικηγόροι, ιατροί και λογιστές.
Καθώς οι θρησκευτικές επιρροές εξασθενούσαν και
αντικαθίσταντο από τις κοσμικές, οι "ελεύθερα σκεπτόμενοι" Εβραίοι, ιδιαίτερα
εκείνοι από την Bay Area της Καλιφόρνια, είδαν το σεξ ως μέσο προσωπικής και
πολιτικής απελευθέρωσης. Η Αμερική, παρείχε την πιο ελεύθερη κοινωνία που οι
Εβραίοι έχουν γνωρίσει ποτέ, όπως εκδηλωνόταν με την ανάπτυξη της βιομηχανίας
πορνό. Οι Εβραίες που έκαναν σεξ στην οθόνη σίγουρα ήρθαν σε μεγάλη αντίθεση με
το στερεότυπο της ‘Jewish American Princess’. Αυτές είδαν τους εαυτούς τους να εκπληρώνουν την
υπόσχεση της «απελευθέρωσης», να χειραφετούνται από αυτό που η φεμινίστρια
Betty Friedan (Εβραία με πραγματικό όνομα Bettye Naomi Goldstein)
το 1963 ονόμασε «στρατόπεδο συγκέντρωσης της άνεσης» του νοικοκυριού.
Σήμαινε την οικονομική και κοινωνική ελευθερία τους: ήταν ελεύθερες να επιλέξουν
να συμμετάσχουν, αντί να μπουν με τη βία λόγω οικονομικών ή άλλων συνθηκών.
Μόλις έπεφταν στο κρεβάτι, μπορούσαν να «σταθούν» στα πόδια τους, ειδικά οι
γυναίκες πορνοστάρ που έβγαζαν τα διπλάσια από τους άνδρες συναδέλφους
τους.
«Σεξουαλικοί
επαναστάτες»
Επεκτείνοντας την ανατρεπτική άποψη, η Εβραϊκή ανάμιξη
στην X-rated βιομηχανία μπορεί
να θεωρηθεί ως μια παροιμιώδης «νίκη» σε ολόκληρη το καθεστώς των WASP στην Αμερική (W.A.S.P. είναι τα αρχικά του όρου ‘White Anglo-Saxon
Protestant’ δηλ. Λευκοί Αγγλοσάξωνες Προτεστάντες, όπου θεωρούνται οι
‘καθαρόαιμοι’ Αμερικάνοι). Μερικοί πορνοστάρ είδαν τον εαυτό τους ως
μαχητές της πρώτης γραμμής στη μάχη ανάμεσα στις Χριστιανικές Η.Π.Α. και τον
κοσμικό ανθρωπισμό. Σύμφωνα με τον Ford, οι Εβραίοι
του πορνό συχνά καυχώνται για «τη χαρά να είναι οι αναρχικές, σεξουαλικές
αλογόμυγες του πουριτανικού θηρίου». Η εβραϊκή ανάμιξη στο πορνό, με το
επιχείρημα αυτό, είναι το αποτέλεσμα του προαιώνιου
μίσους κατά της χριστιανικής υπεροχής: προσπαθούν να μειώσουν την
κυρίαρχη κουλτούρα στην Αμερική με την ανατροπή των ηθών. Ο Astyr θυμάται «να τσακώνομαι στο
σχολείο γιατί ήμουν Εβραίος. Θα μπορούσε κάλλιστα η καριέρα μου στο πορνό να
είναι ένα "κ…δάκτυλο" σε αυτούς τους ανθρώπους».
Ο Al
Goldstein, εκδότης του πορνοπεριοδικού ‘Screw’, είπε (στο lukeford.net), «Ο μόνος λόγος που οι Εβραίοι
είναι στην πορνογραφία είναι ότι πιστεύουμε ότι ο Χριστός είναι αηδία. Ο
Καθολικισμός είναι αηδία. Δεν πιστεύουμε στην εξουσία". Η πορνογραφία
έτσι γίνεται ένας τρόπος για να μολυνθεί ο
Χριστιανισμός και ο πολιτισμός, καθώς διεισδύει στην καρδιά της Αμερικής
(και σίγουρα καταναλώνεται από τους WASP).
Είναι μια περίπτωση της παραδοσιακής επαναστατικής /
ριζοσπαστικής κίνησης των Εβραίων μεταναστών στην Αμερική που εκδηλώνεται με
μια σεξουαλική και όχι αριστερή πολιτική στάση. Ακριβώς όπως οι Εβραίοι
αντιπροσωπεύονται δυσανάλογα (ανάλογα με τον αριθμό
τους σε όλο τον πληθυσμό των ΗΠΑ) σε ριζοσπαστικά κινήματα όλα αυτά τα
χρόνια, εκπροσωπούνται δυσανάλογα και στη βιομηχανία πορνό. Οι Εβραίοι στην
Αμερική ήταν οι «σεξουαλικοί επαναστάτες». Ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της
σεξουαλικής απελευθέρωσης γράφτηκε από Εβραίους. Εκείνοι που ήταν στην πρώτη
γραμμή του κινήματος που ανάγκασε τις Η.Π.Α. να υιοθετήσουν μια πιο φιλελεύθερη
άποψη για το σεξ, ήταν Εβραίοι. Εβραίοι ήταν επίσης στην πρωτοπορία της
σεξουαλικής επανάστασης της δεκαετίας του 1960. Ο Βίλχελμ Ράιχ, ο Herbert Marcuse και ο Πολ Γκούντμαν αντικατέστησαν τον Μαρξ, τον Λένιν
και τον Τρότσκι. Οι κεντρική ανησυχίες του Ράιχ ήταν η δουλειά, η αγάπη και
το σεξ, ενώ ο Μαρκούζε «προφήτευσε» ότι μια σοσιαλιστική ουτοπία θα ελευθέρωνε
τα άτομα για να επιτύχουν τη σεξουαλική ικανοποίηση. Ο Goodman έγραψε για τις 'όμορφες πολιτισμικές συνέπειες' που θα
ακολουθούσαν από τη νομιμοποίηση της πορνογραφίας: «θα εξευγενίσει όλη την τέχνη
μας» και «θα εξανθρωπίσει την σεξουαλικότητα». Ο Pacheco
ήταν ένας Εβραίος πορνοστάρ που διάβαζε τον πνευματικό γάμο του Reich για τον Freud και τον Marx (lukeford.net):
"Πριν πάρω τον πρώτο ρόλο μου σε τσόντα, πήγα σε μια
οντισιόν για τσόντα με τα μαλλιά μου μέχρι τη μέση, ένα αντίγραφο της
Σεξουαλικής Επανάστασης του Wilhelm
Reich στο χέρι μου και φωνάζοντας για εργασία,
'αγάπη και σεξ».
Όπως Ραβίνος Samuel H. Dresner
το έθεσε (Ε. Michael Jones,
‘Rabbi Dresner’s Dilemma: Torah v. Ethnos’ Culture Wars, May 2003),
«η εβραϊκή επανάσταση ξέσπασε σε πολλά επίπεδα», το ένα είναι ο κυρίαρχος ρόλος των Εβραίων ως
υποστηρικτές του σεξουαλικού πειραματισμού».
* Ο Nathan Abrams
είναι Λέκτορας στη Σύγχρονη Αμερικανική Ιστορία στο Πανεπιστήμιο του Aberdeen. Έχει γράψει ένα βιβλίο για το «νεο-συντηρητισμό»
στις Ηνωμένες Πολιτείες.
redskywarning.blogspot.gr