Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Γλυφάδας, ζήτησε την καθαίρεση ορθοδόξου κληρικού ο οποίος «ΕΚΟΙΝΩΝΗΣΕ» μετά των παπικών.

Οἱ φιλοπαπικοί–Οἰκουμενισταί Ἀρχιερεῖς, οἱ ὁποῖοι ἐξισώνουν την Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν μέ τάς «Ἐκκλησίας» τῶν πλανεμένων (αἱρετικῶν) χριστιανῶν ἔχουν προκαλέσει σύγχυσιν τόσον εἰς τους ἀμυήτους περί τούς Ἱερούς Κανόνας Ὀρθοδόξους Χριστιανούς ὅσον και εἰς Ὀρθοδόξους Ἱερεῖς. Ἡ στάσις των ἔναντι τῶν Παπικῶν καί τῶν Προτεσταντῶν εἶναι εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας. Καί ἡ στάσις των εὐθύνεται διά τήν προσέλευσιν Ὀρθοδόξων εἰς Ναούς Οὐνιτῶν καί Παπικῶν, εἰς τούς ὁποίους τελοῦν ἐπιμνημοσύνους δεήσεις καί ἄλλας θρησκευτικάς τελετάς ἀλλά καί εἰς τάς συμπροσευχάς Ὀρθοδόξων κληρικῶν μετά τῶν Παπικῶν. Ἔχουν φθάσει εἰς τό σημεῖον Ὀρθόδοξοι κληρικοί νά μεταλαμβάνουν ὡς οἱ Παπικοί.  Προσφάτως ἡ ἐφημερίς «Ἐσπρέσσο», ὑπό ἡμερομηνίαν 30ην Σεπτεμβρίου ἀπεκάλυψεν ὅτι Ὀρθόδοξος κληρικός, ὁ ὁποῖος ἔχει γράψει πολλά ἄρθρα εἰς τόν «Ἐφημέριον» καί τά ὁποῖα προεκάλεσαν τήν ἔντονον ἀντίδρασιν τῶν ἀντιπαπικῶν καί ἀντιοικουμενιστῶν θεολόγων, κληρικῶν καί λαϊκῶν, ἐκοινώνησε, παρουσίᾳ ἑλληνορθοδόξων Ἀρχιερέων καί καθηγητῶν Πανεπιστημίου, μετά τῶν Παπικῶν ὄστιαν.
Το γεγονός ἐπληροφορήθη ὁ Μητροπολίτης Γλυφάδας, ὁ ὁποῖος ἐζήτησεν ἀπό τόνἈρχιεπίσκοπονἈθηνῶν την καθαίρεσίν του. Συμφώνως μέ τό δημοσίευμα τῆς ἐφημερίδος:«Τήν καθαίρεση ὀρθόδοξου ἱερέα, ὁ ὁποῖος κοινώνησε ὅπως οἱ καθολικοί, ζητεῖ μέ ἐπιστολή του πρός τόν Ἀρχιεπίσκοπο καί πρόεδρο τῆς Ἱερᾶς Συνόδου κ. Ἱερώνυμο, ὁ μητροπολίτης Γλυφάδας Παῦλος. Ὁ ἱεράρχης ἔχει ἀποστείλει ἐπιστολή στόν κ. Ἱερώνυμο καί τοῦ ἀναφέρει ὅτι “κατά τήν 18ην Διεθνῆ Οἰκουμενική Σύνοδον Ὀρθο δόξου Πνευματικότητος, την διεξαχθεῖσαν ἐν τῇ Διορθοδόξῳ Μονῇ Βose Ἰταλίας, ἀπό 8 ὡς 11 Σεμπτεβρίου, ὀρθόδοξος ἱερεύς, ἐγγεγραμμένος ἐν τῇ δυνάμει τῶν κληρικῶν τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν (σ.σ. ἀναφέρεται τό ὄνομά του), κεκοινώνηκεν μετά τῶν παπικῶν ὄστιαν ἐν τῇ ὑπό τῶν Λατίνων τελεσθεῖσαν λατρευτικήν σύναξιν, παρουσία Ἑλλήνων ὀρθόδοξων ἀρχιερέων καί καθηγητῶν πανεπιστημίων”.Ἡ λέξη ὄστια εἶναι ἰταλική καί σημαίνει “ἄζυμος ἄρτος”, δηλαδή ψωμί πού φτιάχνεται χωρίς προζύμι.
Ἡ ὄστια εἶναι “ἁγιασμένος” ἄρτος, πού μοιράζει ἡ ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία στούς πιστούς της κατά τή μετάληψη, ἀφοῦ ἔχει καταργήσει τή μετάληψη οἴνου.
Ὁ μητροπολίτης στήν ἐπιστολή του ζητεῖ τό θέμα νά συζητηθεῖ στήν Ἱερά Σύνοδο τοῦ Ὀκτωβρίου καί καταλήγει: “Διά τούς διαπράξαντας κληρικούς τό ἀνωτέρῳ ὀλίσθημα-πλάνη, οἱ ἱεροί κανόνες εἶναι αὐστηρότατοι καί ὁρίζουν καθαίρεσιν”. Ὁ συγκεκριμένος ἱερέας, πού ὑπέπεσε σέ αὐτό τό ὀλίσθημα εἶναι ἱερατικός προϊστάμενος σέ πολύ γνωστή ἐκκλησία τοῦ κέντρου τῶν Ἀθηνῶν καί κατά καιρούς ἔχει ἐνοχλήσει μέ κάποιες ἀπόψεις του ἐκκλησιαστικούς κύκλους τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.
Μάλιστα κάποιοι ὑποστηρίζουν χωρίς, βέβαια νά ὑπάρχουν στοιχεῖα ὅτι ὁ συγκεκριμένος κληρικός ἀνήκει στούς ἑλληνόρρυθμους (οὐνίτες), δηλαδή ἱερεῖς τῆς Παπικῆς Ἐκκλησίας μέ ἐμφάνιση κληρικοῦ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας».