Η παρακάτω είδηση αποτελεί μία ακόμη απόδειξη για το ποιο είναι το πραγματικό πρόσωπο της Τουρκίας και απευθύνεται σε όλους τους προοδευτικούς λεγόμενους Έλληνες πολίτες που τυγχάνει να έχουν μία ιδιαίτερη συμπάθεια για οτιδήποτε προέρχεται από την γειτονική χώρα. Η είδηση δημοσιεύτηκε αρχικά στην τουρκική εφημερίδα «Ζαμάν» (10-11-2010) και αναδημοσιεύτηκε στην Ελλάδα από την εβδομαδιαία εφημερίδα «Ο Αντιφωνητής».
Αποτελεί έναν πραγματικά κόλαφο για την Τουρκία και την κυβέρνηση της χώρας που αποδέχεται στον 21ο αιώνα αξιωματούχοι του κράτους να κατασκοπεύουν τη ζωή μαθητών και δασκάλων στα δημόσια σχολεία της χώρας. Ακολουθεί το απόσπασμα από την τουρκική εφημερίδα όπως δημοσιεύτηκε στο ελληνικό μέσο
«Αποκαλύφθηκε πως οι αξιωματικοί που μπαίνουνε στα μαθήματα Εθνικής Ασφάλειας, οργανωμένα κάθε μήνα ετοιμάζουν και μια αναφορά. Από τις πολιτικές απόψεις των δασκάλων μέχρι το ντύσιμο των μαθητών και τα πανό που κρεμάνε στις γιορτές, για όλα ενημερωνόταν το Αρχηγείο. Με βάση σημερινή είδηση της εφημερίδας «Μπουγκιούν», οι αξιωματικοί που εξουσιοδοτούνται να κάνουν το μάθημα Εθνικής Ασφάλειας, στα σχολεία όπου πηγαίνουν φακελώνουν τους διοικούντες, το σχολείο, τους δασκάλους και τους μαθητές. Οι δάσκαλοι αυτοί του μαθήματος Εθνικής Ασφάλειας έστελναν αναφορές στους ανωτέρους τους, χαρακτηρίζοντας πολλές από τις δραστηριότητες του σχολείου ¨οπισθοδρόμηση¨.
Εντοπίστηκε έγγραφο στο 9ο Σώμα Στρατού στο Ερζερούμ, όπου συμπλήρωναν κάθε μήνα ένα έγγραφο που το έδιναν στους ανωτέρους τους. Στο έντυπο, εκτός από τις ερωτήσεις σχετικά με το μάθημα Εθνικής Ασφάλειας, υπάρχει και ένα τμήμα με 25 ερωτήματα που αφορούν τις διαπιστώσεις του δασκάλου – αξιωματικού.
Στο έντυπο εμπεριέχονται ερωτήσεις όπως αν οι δασκάλες και οι μαθήτριες φορούνε μαντήλα, αν αγόρια και κορίτσια εκπαιδεύονται μαζί ή χώρια, αν η ενδυμασία των κηδεμόνων είναι ή όχι ¨σύγχρονη, αν στη βιβλιοθήκη του σχολείου περιλαμβάνονται βιβλία με διχαστικό ή αντιδραστικό περιεχόμενο και αν το Ισλαμικό κεφάλαιο συμβάλλει ή όχι στα έξοδα του σχολείου.
Ο λοχαγός – ηλεκτρονικός μηχανικός και υπηρετών ως δάσκαλος Εθνικής Ασφάλειας Μουσταφά Τζαν Α, στο λύκειο Γιαβούζ Σελίμ του Ερζερούμ κάθε μήνα ετοίμαζε αναφορά φακελώματος. (…) Στο τμήμα των απόψεων ο λοχαγός απαντά: ¨Οι δάσκαλοι γενικά μπαίνουν στις ιστοσελίδες του Καναλιού 7, της Ζαμάν και της Γενί Σαφάκ και παρακολουθούνε τις δημοσιεύσεις¨.
Στο τμήμα των εκτιμήσεων ο λοχαγός Α παραθέτει την εικόνα που είδε όταν μπήκε στο γραφείο του διευθυντή: ¨Τον άκουσα να ακούει θρησκευτικούς ύμνους που λέγανε παιδιά¨. Παραθέτοντας με λεπτομέρειες ο λοχαγός Α. τα στοιχεία, θεώρησε ανάρμοστα κάποια CD στο εργαστήριο, τα φωτογράφησε κι ενημέρωσε τους ανωτέρους του…»
Αυτά για τους Έλληνες συμπολίτες μας που έχουν κυριευτεί από μία τουρκολαγνεία καθώς και για τους Έλληνες επιχειρηματίες που για αυτούς τα ανθρώπινα δικαιώματα και πόσο δε των παιδιών δεν έχουν καμία αξία μπροστά στα τρελά κέρδη που πιστεύουν ότι θα αποκομίσουν από το εμπόριο με μία χώρα σαν και αυτή.
Τέλος κάποιοι προοδευτικοί και κάποιοι Έλληνες πολίτες με διχασμένη ταυτότητα μας ζητούν διασύνδεση της εν Ελλάδι παρεχόμενης εκπαίδευσης με την τουρκική. Αναρωτιόμαστε εάν στις προτάσεις τους συμπεριλαμβάνουν και αυτήν την υπηρεσία του τουρκικού εκπαιδευτικού προγράμματος, έτσι για να ξέρουμε τι γίνεται απέναντι και ποιους θεωρούμε ως κράτος πρότυπο.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr